Rsh10 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hei Jeg ble litt fasinert av AI, noe som blir bedre av seg selv, lærer av egne feil. jeg bruker og har alltid brukt Windows, men har fått greie på at man må bruke Linux eller IOS. har nå tiulgang til IOS men har problemer med feilmeldinger: Traceback (most recent call last): File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/basecommand.py", line 215, in main status = self.run(options, args) File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/commands/install.py", line 324, in run requirement_set.prepare_files(finder) File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/req/req_set.py", line 380, in prepare_files ignore_dependencies=self.ignore_dependencies)) File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/req/req_set.py", line 620, in _prepare_file session=self.session, hashes=hashes) File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/download.py", line 821, in unpack_url hashes=hashes File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/download.py", line 659, in unpack_http_url hashes) File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/download.py", line 882, in _download_http_url _download_url(resp, link, content_file, hashes) File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/download.py", line 603, in _download_url hashes.check_against_chunks(downloaded_chunks) File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/utils/hashes.py", line 46, in check_against_chunks for chunk in chunks: File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/download.py", line 571, in written_chunks for chunk in chunks: File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/utils/ui.py", line 139, in iter for x in it: File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/download.py", line 560, in resp_read decode_content=False): File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/_vendor/requests/packages/urllib3/response.py", line 357, in stream data = self.read(amt=amt, decode_content=decode_content) File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/_vendor/requests/packages/urllib3/response.py", line 324, in read flush_decoder = True File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/lib/python2.7/contextlib.py", line 35, in __exit__ self.gen.throw(type, value, traceback) File "/Library/Python/2.7/site-packages/pip-9.0.1-py2.7.egg/pip/_vendor/requests/packages/urllib3/response.py", line 246, in _error_catcher raise ReadTimeoutError(self._pool, None, 'Read timed out.') ReadTimeoutError: HTTPSConnectionPool(host='pypi.python.org', port=443): Read timed out. Har klart å installere "Universe", men når jeg kommer til neste steg( cd universepip install -e .) kommer den feilmeldingen opp. Er den noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå