Complexity Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Heisann! Bor i borettslag, og får internett via Canal Digital sin Coax. Nå er det vistnokk blitt fornyet noen avtaler og vi fikk tilsendt en slik Zyxel P8702N V2 "Multimodem". Siden den ikke har inngang for Coax må jo vårt gamle modem fortsatt brukes, og forstår da at denne bare fungerer som en router? Isåfall poengløst for meg da jeg ønsker å beholde min RT-AC68U i bruk. Men er denne "routern\multimodem" koblet opp mot meg på noe vis? Eller kan jeg f.eks gi den til foreldrene mine som har en helt annen leverandør og bruke den der? Greit å vite om den bare skal puttes i en skuff eller om den faktisk kan brukes til noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Du må beholde kabelmodemet, og kan bruke din RT-AC68U dersom du heller vil bruke den enn P8702. Siden du bor i borettslag, tilhører 8702 trolig borettslaget, ikke deg, så du må ta vare på den og sette den igjen når du flytter. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Aha, da går den i en skuff i boden. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå