Gjest medlem-329093 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg vil ha en Amazon echo dot eller aller helst en google home mini og da må jeg vel ha tysk støpsel siden det er samme som norsk. Hvor på nett kan jeg bestille dette fra? My google-fu no good.. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Er flere land som har samme støpsel som Norge,ikke bare Tyskland,men uansett så bruker google home mini og amazon echo dot micro usb,så da er det bare å bruke hvilken som helst mobillader så lenge den leverer nok strøm (ampere). Endret 9. oktober 2017 av Malmern Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Er flere land som har samme støpsel som Norge, ikke bare Tyskland, men uansett så bruker google home mini og amazon echo dot micro usb, så da er det bare å bruke hvilken som helst mobillader så lenge den leverer nok strøm (ampere). Dæven, det tenkte jeg ikke på! Takk! Hmmm. Så var det å finne en nettbutikk som selger dem og ikke bryr seg hvilket land de sendes til da... Bruke Jetcarrier? REDIGERT: åhh, på komplett.no som selger echo dot står det at man må ha amerikansk iTunes konto for å bruke den. Jeg vil ikke bruke noen amerikansk konto for å benytte echo dot Endret 10. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå