SHIGGAE Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hei! Jeg har sett nylig at når jeg åpner Task Managern så får jeg opp en prosess som heter CPU utility. Vet ikke helt hva det er, men merker at den kjører på 60%+ CPU. Legger ved ett bilde av hvordan det ser ut. Så lurer jeg på er dette normalt? Har aldri vært borte i det før, jeg spiller spill på denne pcen så hadde vært greit å få max utnyttelse av CPU. Intel Core i5 3210M 2,50GHz, 8GB ram, GTX 660M, Windows 10. Kjører defrag, ccleaner, malwarefjerner. Og oppdaterer alt så ofte jeg kan. Har fått montert ekstra kjøling på pcen så temperatur tror jeg heller ikke er ett problem. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Sjekk Properties. Kan det være WebSock.exe? Lenke til kommentar
SHIGGAE Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Sjekk Properties. Kan det være WebSock.exe? Står websock når jeg går på file location ja Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Bruker du ikke MBAM, eller fant den det ikke? Lenke til kommentar
SHIGGAE Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Hei jeg fant ingenting med MalwareBytes, men brukte ett program kalt Unhackme, som fjernet websock.exe og en del andre malwares. Men takk for hjelpen, hadde ikke funnet noe ut av det hvis jeg ikke visste det var websock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå