Arodem Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Lanserer support-medlemskap for å kunne fortsette med tradisjonell spilljournalistikk.Gamer.no ber om økonomisk støtte fra leserne 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 9. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg tror hvertfall det er lurt å komme seg bort fra annonseinntektene, for de vil nok fortsette å falle. Det er for mange sider som har påtrengende, bråkete annonser, slik at det blir nærmest uutholdelig å bruke en nettleser uten adblock. Her har på mange måter annonsørene ødelagt for seg selv; hadde man nøyd seg med mer diskrete annonser så ville det ikke vært et problem og adblock ville ikke vært verdt bryet. 30 Lenke til kommentar
Populært innlegg Cipher Panda Skrevet 9. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2017 Er det ikke derfor Ekstra-medlemskapet ble innført? 24 Lenke til kommentar
MisterXS Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Kanskje det kan være en ide å undersøke hva slags artikler leserne ønsker? Lag noen skjema hvor vi kan krysse av hva vi ønsker å lese /betale for. Når det er avklart, så kan Gamer.no levere akkurat hva leserne ønsker. Det sikrer flest mulig abonnenter og til enhver tid ønsket lesestoff. 8 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Skal vurdere det, anmeldelsene ser ut til å ha vært bedre det siste året (med bedre, så mener jeg bedre fordelte karakterer), så nettsiden er kanskje på vei i riktig retning. AtW Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Er det ikke derfor Ekstra-medlemskapet ble innført? Trodde det jeg og. Kanskje jeg bare husker feil. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Av dei ørten Patreon- og Twitch-abonnementa eg har, er dette utan tvil det som fortener pengane mine mest. Støtta! 8 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Er det ikke derfor Ekstra-medlemskapet ble innført? Trodde det jeg og. Kanskje jeg bare husker feil. Er kanskje pga. bruddet mellom Tek.no og Gamer.no? Tek Ekstra finnes jo fortsatt. Endret 9. oktober 2017 av Craxmerax Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Ah, selvfølgelig. Må intuberes med mer kaffe, hehe. Da er vel løsningen å innføre noe tilsvarende? Gamer-Ekstra. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Dere skal få noen kroner fra meg, og de fortsetter å komme så lenge dere ikke begynner å legge innhold bak betalingsmurer eller gjør siden uleselig for de som ikke betaler. 7 Lenke til kommentar
officialsuave Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Mulig å støtte med mer enn 39kr/mnd? 4 Lenke til kommentar
Devik92 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg tror hvertfall det er lurt å komme seg bort fra annonseinntektene, for de vil nok fortsette å falle. Det er for mange sider som har påtrengende, bråkete annonser, slik at det blir nærmest uutholdelig å bruke en nettleser uten adblock. Her har på mange måter annonsørene ødelagt for seg selv; hadde man nøyd seg med mer diskrete annonser så ville det ikke vært et problem og adblock ville ikke vært verdt bryet. Du kan velge å ikke kjøre adblock på spesifikke nettsider. Som for.eks gamer.no 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg avtrekkeren Skrevet 9. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2017 Gi meg muligheten til å filtrere vekk esport fra hovedsiden (dere har jo en egen landingsside for esport, hvorfor ikke en for andre nyheter?) så er det noe jeg kan vurdere. 25 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Var det bare Tek.no som ble solgt til VG? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Var det bare Tek.no som ble solgt til VG? Jepp. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Var det bare Tek.no som ble solgt til VG? Jepp. Så Tek Extra gjelder ikke her lenger, som per diverse artikler om saken da det skjedde. Avsluttet Tek Ekstra samtidig, Tek har tapt seg og det jeg først og fremst betalte for var Gamer-saker bak betalingsmur, som var fremragende. Og de forsvant for lenge siden... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg LarZen Skrevet 9. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2017 Om det hadde vært satsning på norske video anmeldelser av spill så hadde jeg støttet. 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå