AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvis man ønsker å være hjemmeværende mor for fire barn, er det egoistisk å slå opp med kjæresten om han ikke tjener godt nok til å forsørge en slik familie? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 9. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2017 Egoistisk kan diskuteres, men hvis det er grunnen til å slå opp så er du ikke glad nok i ham til at du bør være sammen med ham i utgangspunktet. Bryr du deg så lite om ham så fortjener han en bedre jente enn deg. 23 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Man bryr seg vel alltid mest om barna sine? Vi får kjærester fordi vi kan stifte familie med dem, eller er jeg helt på jordet? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Lenke til kommentar
Populært innlegg Drogin Skrevet 9. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Ja. Du er helt på jordet. For barnas del er det best å ikke skille seg, om ønske om sugardaddy er din eneste motivasjon. Endret 9. oktober 2017 av Drogin 13 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Kjenner lite til hjemmeværende, men får du bedre økonomi om du hiver han ut ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Ja. Du er helt på jordet. For barnas del er det best å ikke skille seg, om ønske om sugardaddy er din eneste motivasjon. Sugardaddy? Jeg er ikke interessert i vester og dyre biler. Bare en familie. Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Man bryr seg vel alltid mest om barna sine? Vi får kjærester fordi vi kan stifte familie med dem, eller er jeg helt på jordet? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Tror du at økonomien din vil bedres av å være uten jobb og alenemor med fire barn? Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvis man ønsker å være hjemmeværende mor for fire barn, er det egoistisk å slå opp med kjæresten om han ikke tjener godt nok til å forsørge en slik familie? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Spørs hvor mange mer bemidlede menn som står klare i kø for å date hjemmeværende mor med fire barn... 7 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Har du allerede 4 barn med andre? eller ønsker du deg 4 barn? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hadde du vært keen på å jobbe dag og natt for en mann som var alene hjemme med barna dine? 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Man bryr seg vel alltid mest om barna sine? Vi får kjærester fordi vi kan stifte familie med dem, eller er jeg helt på jordet? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Man får seg kjæreste fordi man forelsker seg i en person og vil tilbringe tid med vedkommende. Alt det andre ordner seg. Om ens eneste grunn til å finne seg en ny mann er at denne skal forsørge deg og dine barn, så er det ufint etter min mening. Dårlig gjort overfor denne mannen. Hvordan hadde du likt det om en mann hadde utnyttet deg økonomisk? Anonymous poster hash: 5da8c...09a 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Man bryr seg vel alltid mest om barna sine? Vi får kjærester fordi vi kan stifte familie med dem, eller er jeg helt på jordet? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Tror du at økonomien din vil bedres av å være uten jobb og alenemor med fire barn? Ikke alenemor, hjemmeværende mor. Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Ja. Du er helt på jordet. For barnas del er det best å ikke skille seg, om ønske om sugardaddy er din eneste motivasjon. Sugardaddy? Jeg er ikke interessert i vester og dyre biler. Bare en familie. Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Du har jo en familie? Du kan jo alltids arbeide du også? Godt med litt variasjon for begge parter? En trenger forsåvidt ikke være hjemme selv om en har 4 barn. Kanskje en liten stund hvis den siste nettopp er klekket men.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Hadde du vært keen på å jobbe dag og natt for en mann som var alene hjemme med barna dine? Dette var helt normalt før. Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Man bryr seg vel alltid mest om barna sine? Vi får kjærester fordi vi kan stifte familie med dem, eller er jeg helt på jordet? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Tror du at økonomien din vil bedres av å være uten jobb og alenemor med fire barn? Ikke alenemor, hjemmeværende mor. Anonymous poster hash: c6c5c...f43 alene hjemmeværende mor.. Endret 9. oktober 2017 av FranZe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvis man ønsker å være hjemmeværende mor for fire barn, er det egoistisk å slå opp med kjæresten om han ikke tjener godt nok til å forsørge en slik familie? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Spørs hvor mange mer bemidlede menn som står klare i kø for å date hjemmeværende mor med fire barn... Hva om barna ikke er født? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvis man ønsker å være hjemmeværende mor for fire barn, er det egoistisk å slå opp med kjæresten om han ikke tjener godt nok til å forsørge en slik familie? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Ja det er nok egoistisk. Men det er klart at dersom det er dette som er målet ditt så er det jo det du bør strekke deg mot. Eg vil berre råde deg til å være realistisk når du vurderer dette. For det fyrste så er det ikkje så mange menn som har inntekt nok til å forsørge ei famile på 6 på kun ei lønn, i alle fall ikkje om ein tenker å opprettholde eit vist forbruk over kun livsnødvendigheiter som mat og husly. Av dei mennene som har god nok inntekt, så er det ikkje alle av dei som har samme instilling som deg og derfor ønsker ei heimeværande mor. I praksis begrenser du også din potensielle ektemann til å enten være ein mann på din alder som har arva eller vunnet mykje pengar, eller ein godt voksen mann som har rukket å jobbe seg opp til ein stor formue. Du finner ikkje mange buisness-menn som tidlig i 20 åra har over ein million i året. Eg trur derfor at du gambler ganske mykje dersom du ikkje har konkrete planar for korleis du skal gå fram etter at du har dumpa typen din. Skal du bli firebarnsmor så har du ikkje så veldig mykje tid på deg før du bør være godt på veg med det fyrste barnet. Her risikerer du å ende opp med å bruke så mykje tid på å finne den perfekte mannen med god inntekt at du ikkje rekk å få barn i det heile tatt før det begynder å bli vanskelig å bli gravid. I tillegg så bør du tenke på at dersom du også jobbar i alle fall litt, så vil familieøkonomien fort blir mykje betre med ein gong. Mannen som du vil stifte famile med må ha ei unormalt høg lønn før det at du jobbar deltid og drar inn 200k i året ikkje har betydning for familieøkonomien. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Om ens eneste grunn til å finne seg en ny mann er at denne skal forsørge deg og dine barn, så er det ufint etter min mening. Dårlig gjort overfor denne mannen. Hva om man er ærlig? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Man bryr seg vel alltid mest om barna sine? Vi får kjærester fordi vi kan stifte familie med dem, eller er jeg helt på jordet? Anonymous poster hash: c6c5c...f43 Å bry seg om barna inkluderer å bry seg om mannen sin. Hvis du ikke hovedsakelig er ute etter en god far til barna så kan du droppe å få barn. De trenger en god far mer enn de trenger (en far med) masse penger. Jeg har en far med masse penger og han er ikke akkurat noen bra far. Ikke brukte han penger på meg og mine søsken heller så de masse pengene er ikke verdt en dritt. Med "ikke brukte penger på meg og mine søsken" så mener jeg at vi hadde mindre enn venner som hadde fattigere foreldre så det handler ikke om at vi ville ha masse greier vi ikke trengte heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå