AfterGlow Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Googles nye telefon har en snedig, automatisk sikkerhetsfunksjon.Pixel 2 forstyrrer deg ikke når du kjører bil Lenke til kommentar
JK_ Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Er bildet i toppen pixel 2? ikke 2 XL? Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Er bildet i toppen pixel 2? ikke 2 XL? Det er XL Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Men kommer den til Norge via offisielle kanaler? Digresjon: tidslinjen i Google Maps tror ofte jeg kjører motorsykkel når jeg kjører BMW i3. Men når jeg kjører Mercedes r-klasse klasse eller motorsykkel, tror den oftest at jeg kjører bil... :-) 1 Lenke til kommentar
Snutten Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det samme skjer hvis man bruker Android Auto også ... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det samme skjer hvis man bruker Android Auto også ... ikke mange som har det på telefonen sin, eller bilen sin forsåvidt (vet du forresten om det er å få tak i bilstereo med android auto?) Lenke til kommentar
Snutten Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det samme skjer hvis man bruker Android Auto også ... ikke mange som har det på telefonen sin, eller bilen sin forsåvidt (vet du forresten om det er å få tak i bilstereo med android auto? ) Nei, ikke så lett å få den på telefon - må installeres manuelt. Forstår ikke helt hvorfor, fungerer helt fint med Norsk talestyring. Ser ut som om en god del radioer har det: https://www.android.com/auto/ Så langt har man måttet koble telefonen til bilen med USB, men fra versjon 2.0 kan man bruke WIFi - hvis bilen støtter det. Kjenner ikke til om noen merker/modeller har kommet med Android Auto WiFi enda ... Lenke til kommentar
hinderaker Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Samme som Apple og iOS der altså Lenke til kommentar
Snutten Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Samme som Apple og iOS der altså Nemlig :-) Har prøvd begge deler, men liker Android Auto's innhold / utseende på radioen bedre. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Noen som har fått til å installere android auto på telefonen sin? virker ikke på min S6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg