AfterGlow Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Skal ha brukt egen programvare for å gi seg fordeler.Epic Games saksøker Fortnite-spillere for juksing Endret 22. november 2017 av Arodem Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Interessant. Hater juksere og bra om man kan bruke rettsapparatet mot dem. Håper reaksjonen vil stå i tråd med overtredelsen. $500 i bot? Er ikke vits i å lage gjeldsslaver av folk for guttestreker, men en viss preventiv effekt bør jo straffen ha. Ideelt sett er disse sakene lette å etterforske og få dømt, så man kan straffe mange litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Her har det vel skjedd en feil? Artikkelen lenket til har ingenting med Nintendo å gjøre? Tittelen jeg leser på forumet er "Nintendo øker produksjonen av Switch enda en gang" mens artikkelen handler om å utestenge juksere... Lenke til kommentar
Djora Kantsen Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 En sum mellom 20-40 tusen vill nok hatt en mer preventiv effekt. For mange er det såpass viktig å vinne at 500$ hadde vært småkroner. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Her har det vel skjedd en feil? Artikkelen lenket til har ingenting med Nintendo å gjøre? Tittelen jeg leser på forumet er "Nintendo øker produksjonen av Switch enda en gang" mens artikkelen handler om å utestenge juksere... Oi! Litt sen her, men fikser det. Er nok snakk om en blandet ID. Lenke til kommentar
Misky Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Bra de tar affære! Jeg må si meg MEGET imponert over Fortnite og utviklerne bak. Det er stadig vekk oppdateringer, og de har virkelig vist at de lytter til fanbasen. Ikke verst for et gratisspill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå