monzilla Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Lurer på om jeg skal oppgradere til et intelsystem nå men nå når prescott og DDR-II er like rundt hjørnet lurer jeg på om jeg skal vente... Jeg vet at i PC-verden er det alltid noe nytt rett rundt hjørnet, men DDR-II og prescott er jo forsåvidt noe helt nytt.. noen kommentarer ? Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Prescott og DDR-II vil jo også være forholdsvis dyrt med en gang det kommer på markedet, så det vil kanskje bli litt dårlig butikk, med mindre du venter til det også har gått ned i pris... og det kan jo ta en stund... Min oppfatning er at det lønner seg å ligge ett eller to skritt bak utviklinga, for ikke å sløse bort altfor mye penger. Sløse gjør man uansett, fordi brukt datautstyr sjelden er noe verdt. Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Prescott og DDR-II vil jo også være forholdsvis dyrt med en gang det kommer på markedet Ja, med mindre du har tenkt å vruke MYE penger, så er det nok ikke noe vits å vente... Hvis du ikke er VELDIG tålmodig da... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 ja, dere har forsåvidt et godt poeng der ja... Tror dere at de vanlige p4 kommer til å gå drastisk ned i pris når prescott kommer ? samme gjelder DDR-brikkene når DDR-II kommer Lenke til kommentar
Testo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 det vil alltid lønne seg å vente på nye ting, siden det som da alt er på markedet faller i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå