Kaalrot Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Heisann, den elektroniske nøkkelen har havnet i vaskemaskinen og får ikke låst opp ved fjernbetjenting. Når jeg bruker den mekaniske nøkkelen til å åpne førerdøren går alarmen på bilen, jeg får ikke startet den. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Bit i det sure eplet og bestill ny nøkkel. Koster et par lapper med mindre du har forsikring som dekker slikt. 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvis du ikke har noen annen nøkkel er det bare å ringe merkeverksted.. Regn med en pris på 5000++ Lenke til kommentar
Kaalrot Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Koster det seriøst så mye? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Mercedes nøkler er svindyre dessverre Lenke til kommentar
Woods Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Betalte rundt 3500 for W210 nøkkel (facelift) for noen år tilbake hos BOS. Sure penger. Lenke til kommentar
Kaalrot Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Skjønner, skal prøve å bytte batteri Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Man må regne med at prisen har gått opp noe,i tillegg må det jo til en transport til verksted i denne saken.. Vær glad det ikke er en Toyota, da kan det fort koste 5 ganger så mye.. Endret 9. oktober 2017 av Snylter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå