Darklordoo7 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Skal selge min bærbare pc som jeg har hatt i ca 3 år. Dette er en kraftig pc som fungerer helt perfekt, men har tenkt til å bytte til stasjonær. Vurderer å legge denne ut på finn, hva kan jeg få for denne? https://www.komplett.no/product/808848# Endret 9. oktober 2017 av Darklordoo7 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Et sted mellom 5000-7000 kr kanskje? Er kun cpu\skjermkort som har noe verdi resten er vel ikke verdt noe særlig. Nå er vel det lettere å selge stasjonær en laptop også. gjør vel ikke noe om du forsøker 7000 kr eller du selger til høybudene. Hvordan er batterilevetiden? Er den helt elendig eller støyer mye vil nok de feste styre unna. Du bør vel prøve å tørke av maskinen og passe på den ikke er så støvete gir vel neppe godt intrykk i vertfall. Endret 9. oktober 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Et sted mellom 5000-7000 kr kanskje? Er kun cpu\skjermkort som har noe verdi resten er vel ikke verdt noe særlig. Nå er vel det lettere å selge stasjonær en laptop også. gjør vel ikke noe om du forsøker 7000 kr eller du selger til høybudene. Hvordan er batterilevetiden? Er den helt elendig eller støyer mye vil nok de feste styre unna. Du bør vel prøve å tørke av maskinen og passe på den ikke er så støvete gir vel neppe godt intrykk i vertfall. Batteritiden er overraskende bra, holder nok ca 2-3t med gaming. Det er heller ikke noen merker/riper på maskinen så den vil se ut som ny hvis jeg "vasker" den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå