Gå til innhold

IBM & Apple - 90nm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1.5GHz bus blir bare dersom prosessoren er på 3Ghz, så det blir vel mest sannsynlig noe mellom 1.0 og 1.5, som f.eks. 1.3Ghz, dersom prosessoren kjører på 2.6Ghz.

Du har helt rett, 1.5GHz hastighet er maxverdien. Det er i alle fall det ryktene sier... But still ... :dribble:

Lenke til kommentar

Blir brukbart det. Intet revolusjonerende, dog. Det blir like interessent å se hvilke andre forbedringer som gjøres på tårnet, som f.eks. om det blir en ekstra HD-plass eller to, flere optiske plasser. Evnt. andre ting kan være nytt, matchende tastatur, forhåpentligvis med backlighting. Og ikke minst om Apple haler iland et par next-generation grafikkort man kan BTOe med boksen.

Men ikke misforstå meg, jeg sier ikke neitakk til 30% teoretisk ytelsesforbedring :-)

Lenke til kommentar

Det var jo snakkom at du kunne ha opptil flere CPU'er på samme brikke, så da burde jo Apple produsere brikker med 2 prosessorkjerner sli at dem kunne halvert plassen som nå blir brukt i kabinettet. Satser på at det hadde vært lettere å løse siden 90nm-brikken svgir mindre varme.

Lenke til kommentar

Fikk en mail fra Apple, angående mitt diveloper program. Der står det at det kommer flere nye oppgraderinger av apple hardware.

:thumbs:

Det sto ikke noe spesielt om 90nm, men de fleste ryktene sier det.

Vet noen om det er noen rykter om en ny apple skjerm, de begynner å bli litt gamle :yes:

Ferdig meg ønskelisten, der en G5 står høyt.

God jul :xmas:

Mac rule :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...