Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det brygger opp til storm etter Difi-forslag om en kraftig utvidelse med dialogløsning i digitalpostkassen.KOMMENTAR: Frykter at Digipost kan bli nye Altinn (Ekstra) Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg ser enda ikke behovet for digi post. Hvorfor ikke bruke altinn for det. Vi trenger ikke flere offentlige portaler. Spessielt ikke som drivesxsv posten. 5 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Vil ikke ha digital postkasse, fordi det har jeg nok av i fra før av: E-post, SMS-meldinger og mange andre rare ting som man er tvungen å måtte sjekke. Digipost bør være helt frivillig !! 2 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Difi er som vanlig helt på bærtur 2 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvorfor ikke bare modernisere GUI til Altinn istedenfor å bruke utallige offentlige kroner på å sammenkoble disse tjenestene? 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Vil ikke ha digital postkasse, fordi det har jeg nok av i fra før av: E-post, SMS-meldinger og mange andre rare ting som man er tvungen å måtte sjekke. Digipost bør være helt frivillig !! Du trenger ikkje sjekke Digipost/E-boks. Du får melding på mobil og/eller epost når det kjem post der. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvorfor ikke bare modernisere GUI til Altinn istedenfor å bruke utallige offentlige kroner på å sammenkoble disse tjenestene? GUI'et til Altinn fungerer svært bra og kan ikke se hvorfor det skulle trenge til noe "modernisering" - det kan snart kun blive dårligere. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Du trenger ikkje sjekke Digipost/E-boks. Du får melding på mobil og/eller epost når det kjem post der. Var ikke poenget mitt heller. Men man må fremdeles lese fra flere enn et par-tre digitale "postkasser", når man får ytterligere en ny. De kan sende så mye varsler de bare vil, blir bare enda flere varsler og dritt man må sjekke, slette.. Vil ikke ha Digipost !! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvor mange postkasser skal vi ha, egentlig? https://xkcd.com/927/ Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvorfor ikke bare modernisere GUI til Altinn istedenfor å bruke utallige offentlige kroner på å sammenkoble disse tjenestene? GUI'et til Altinn fungerer svært bra og kan ikke se hvorfor det skulle trenge til noe "modernisering" - det kan snart kun blive dårligere. Svært bra? Nei, det er ganske rotete og gammeldags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå