Poelse Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg sliter med å snakke med jenter på min egen alder, jeg begynner lett å stresse, må tenke over hva jeg skal si, hvor jeg skal se og alt blir bare rart. Jeg er egentlig en sosial (ikke spesielt god på smalltalk, men klarer meg helt greit), intelligent og fornuftig mann på 25 år. Jeg snakker stort sett greit sammen med det fleste, men når jeg er med jenter, og spesielt pene jenter på min alder stokker alt seg. Noen som har hørt om lignende tilfeller? Evt har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Et greit sted å begynne er å ikke tenke at "here we go, nå skal jeg snakke med en jente". Jenter er mennesker de og, akkurat som gutter.Når presset om å imponere jenter ikke er der lenger, fremstår du som mer selvsikker. Det liker jenter 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hva liker jenter å prate om, og er det noen kjøreregler for tema en kan prate om? Anonymous poster hash: 35b5c...feb Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 De er bare mennesker 3 Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Hvorfor er det alltid noen som skal skrive som anonym og late som de er TS? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 don't put the pussy on the pedestal Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg skal fortelle deg en godt bevart hemmelighet: jenter er bare mennesker. De raper, fiser, driter, har teit humor og stresser over det motsatte kjønn, akkurat som deg og kompisene dine. Hvorfor snakker du med denne dama? Hva ønsker du å oppnå? Vil du bli kjent med henne? Spør henne om hva hun driver med. Lytt når hun svarer. Respondér. "Jeg har også runda Crash Bandicoot 100%! Dritfett! Jeg syntes også Spyro the Dragon var dritbra, det er skikkelig nostalgitripp, altså…", etc. Ikke overtenk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå