Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ulike fantasier som symptom innen psykiatri

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velger ja.. hva mener du, at jeg kan velge å ikke oppføre meg slik... ja det stemmer. Hvorfor? Nei det kan du lure på. Det er fordi jeg er et barn mentalt sett, som ikke klarer å bruke potten engang, det bare spruter utover

Nei, hva skal jeg gjøre.

Jeg tok faktisk kontakt med psykiatritjenesten.

Men har prøvd det før. Har prøvd alt, i over 10 år. Det er bare min skyld, det er som om det er slik som dette jeg ønsker å være? det er trivselstilstanden?

Anonymous poster hash: 212b0...876

Lenke til kommentar

Så da får du snakke med noen snart? Det er jo en begynnelse. Det at du føler at du må gi opp er nettopp årsaken til at du tok kontakt med dem, så det gir jo all grunn til å fortsette. Du får smøre deg med tålmodighet til den tid og ikke ta sorgene på forskudd før du har prøvd varene.

Lenke til kommentar

Snakket med mental helse på tlf, og forklare problemet. Hun sa det var et betimelig spørsmål det at jeg lurte på hva vetdien med at jeg skulle leve var. Det var etter at jeg var helt ærlig. det var vanskelig å være helt ærlig, men jeg klarte det. sa da er mennesker enig i at det er et srsmålstegn ved verdien av mitt liv.

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på Green Days Basketcase.

Do you have the time to listen to me whine about nothing and everything all at once.

Jeg skjønner ikke meg selv, i alle fall... det stemmer nok. Godt mulig jeg bare dikter opp alt for å få oppmerksomhet. Jeg skjønner ingenting.

God natt, vennene mine. Future awaits... nå blir det boller og brus! Gull og grønne skoger! Fremtiden er lys!

Lenke til kommentar

Det kan hende det jeg sa til hun hos mental helses hjelpetelefon stemmer likevel.

Det jeg sa var at andre mennesker ikke betyr noe for meg. At jeg liker andre kun basert på fantasier jeg har, og at jeg ikke ser noen andre mennesker for den de er. Også sa jeg at jeg selv som person bare levde meg inn i ulike fantasier/historier, uten at de var ekte for meg. Og så sa jeg at jeg hadde innsett dette, og at jeg derfor ikke hadde noe å leve for, at det ikke var noe igjen, og så hintet jeg om selvmord. Også spurte hun om jeg alltid hadde vært slik, og da bekreftet jeg det, og når jeg spurte om det var noen verdi ved at jeg fortsatte å leve, så sa hun at det var et betimelig spørsmål.

Men begynner egentlig å bli ganske flau over meg selv her, jeg bare får ikke roet ned dette nå. Men jeg kan jo la være hvis jeg vil.

Jeg er ganske patetisk... attention whore.

Lenke til kommentar

Ville bare si at jeg føler meg bra nå. :) Føler meg litt lykkelig, fordi det jeg tenker er fine ting, og det er mange ting som kan skje slik at jeg får en bra fremtid. Men dere er ikke vennene mine... bare sier, da jeg snakket litt om selvmord. Var bare tull, men nevner det uansett. Ingen av dere bryr dere... men jeg er sosialt vesen. Eller er vel bare meg meg meg, men kanskje det kan forandres om jeg jobber med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...