Krøllalfa Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Hei! Litt om meg først. Mann, 24 år, 184cm og ca. 83 kilo. Trener jevnlig, men i perioder alt for lite og treningen er lite planlagt og dette vil jeg nå ha slutt på.Jeg skal på tur rundt nyttår og har et ønske om å se bedre ut enn jeg gjør nå. Spørsmålet er bare om de planene jeg har laget meg vil holde og gi den effekten jeg vil ha. Foreløpig vil jeg prøve ut "Stronglifts" da dette virker enkelt, kort og kan gi gode resultater.Men det er når det kommer til mat jeg blir usikker. Jeg har googlet og lett etter enkle kostholdsplaner som både er rimelige, lett å tilberede og gir maksimalt utbytte ift. trening og at jeg ønsker å se bra ut til jeg skal på tur. Men jeg blir noe forvirret og det føles veldig enten eller når det kommer til kosthold. Jeg forstår at tidsperioden frem til avreise ikke er optimal, men jeg ønsker å prøve likevel samt at dette er noe jeg vil fortsette med etter turen. Spørsmålet er altså om "Stronglifts" er rett program for en som har middels erfaring med styrketrening, og gir rask fremgang. Målet er ikke å bli stor, men å få en sunn og pen kropp. Samt en kostholdsplan som er lett å følge. Noen som har noen tips rundt dette? Takk for svar Endret 8. oktober 2017 av Paco1 Lenke til kommentar
Chesterr Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Hei. Stornglifts som du nevner er noe av det beste for en nybegynner(om du er det) Det gir deg de tunge løftene for å bygge solid fundament.og det forbrenner mest fett. Vil også anbefale hele kroppen 3 ganger i uken. Kosthold kommer ann på hva du vil oppnå, Men generelt er det kylling,kjøtt, grønnsaker osv. Havregyn er undervurdert. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå