sirmagne Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Hei På jakt etter litt hjelp. Sitter med 2 pcer. Jeg trenger å høre lydene fra PC 1 og 2.(samt bruke mic på pc 1 av og til). Men hovedsaklig vill jeg bruke Mic fra pc 2. Har en forståelse av en mixer er beste utvei. Men hvor mange kanals mixer trenger jeg? Stemmer dette Kanal 1 PC 1 Mic Kanal 2 PC 1 Lyd (gaming lyd osv) Kanal 3 PC 2 Mic Kanal 4 PC 2 Lyd (video lyd osv) Kanal 5 Ut lyd til headsett Endret 8. oktober 2017 av sirmagne Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det enkleste er å bruke en 3.5mm splitter, da trenger du ingen mikser. Jeg har to enheter koblet inn i en vanlig splitter som igjen går inn i hodetelefonen. Fantastisk praktisk og enkelt og jeg har en mikser stående ubrukt. Det er ikke direkte designet for dette, men det fungerer greit selv om du får litt effekt sendt mellom utstyret. Mic kjører du bare til den maskinen du skal bruke den med. http://www.ebay.co.uk/itm/3-5mm-Jack-Plug-Y-Splitter-1-to-2-Double-Earphone-Headphone-Cable-Cord-Adapter-/351980953016?epid=872498614&hash=item51f3b31db8:g:~s4AAOSwB-1YoYBO Lenke til kommentar
sirmagne Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Hmm Dær sier du noe. Hadde ikke tenkt på denne løsningen. Skal gi det ett forsøk. Takk for raskt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå