Gå til innhold

utrolig opplysende dokumentar om at psykiatriske lidelser er løgn

Anbefalte innlegg

Scientologene hjelper deg gjerne med å bli kvitt pengene og familien/relasjonene dine. Det ser mest ut som en kriminell organisasjon som prøver å utgi seg for å være en religion for å slippe og betale til staten i forhold til alt som har kommet fram ang de som har hatt med de og gjøre. De baserer seg på L. Ron Hubbard sine tullete ideer og salg av materiell og kurs til stadig eskalerende priser samt bøttevis med hjernevasking gjennom allerede infiserte/konverterte medlemmer. De er omtalt som en kult. Det er tilrådelig å ikke ta i noe som helst fra denne gjengen om du vil beholde vett og forstand.

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://youtu.b

hva syns dere om at vi er blitt lurt i alle år om at psykiske lidelser er løyn og kommer fra 1940tallet da hitler utslettet mentalt syke og funksjonshemmede og fikk skryt av psykiater bokforfatteren hitler hadde fått ideen av?

Dette har aldri skjedd.

Endret av nahoj
Lenke til kommentar

Du må huske han er en stakkar som blir kalt rasist bare fordi han er hvit, har ingenting med holocaustfornektelse, mas om "raseblanding" osv.

AtW

Hvis du synes jeg er en rasist bør du jo kunne definere hva en rasist er.

Vi hadde jo en tråd om dette, det ble definert der, jeg foreslår du leser den.

AtW

Lenke til kommentar

Det vil alltid bli oppdaget bedre behandling. Jo mere vi forstår, jo fortere kan vi gå bort fra dårlige psykiatriske behandlinger som er sett på som gammeldagse og lite effektive (lobotomi, elektrosjokk og i det siste, skepsis mot tvangsinnleggelser med beltebruk og tunge medisiner).

Elektrosjokk er (om gjort riktig), bedre underbygd og mer effektivt enn ganske mye behandling innen psykiatri, såvidt jeg har funnet ut.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du må huske han er en stakkar som blir kalt rasist bare fordi han er hvit, har ingenting med holocaustfornektelse, mas om "raseblanding" osv.

AtW

Hvis du synes jeg er en rasist bør du jo kunne definere hva en rasist er.

Vi hadde jo en tråd om dette, det ble definert der, jeg foreslår du leser den.

AtW

Det ble mange forskjellige definisjoner. Vet ikke hvilken av dem som passer meg.

Lenke til kommentar

hva syns dere om at vi er blitt lurt i alle år om at psykiske lidelser er løyn og kommer fra 1940tallet da hitler utslettet mentalt syke og funksjonshemmede og fikk skryt av psykiater bokforfatteren hitler hadde fått ideen av?

Hva legger du i at psykiske lidelser er løgn?

Videoen er veldig lang, så har du en kort oppsummering?

Lenke til kommentar

https://youtu.be/II96QkZaz1Ehva syns dere om at vi er blitt lurt i alle år om at psykiske lidelser er løyn og kommer fra 1940tallet da hitler utslettet mentalt syke og funksjonshemmede og fikk skryt av psykiater bokforfatteren hitler hadde fått ideen av?

Hva legger du i at psykiske lidelser er løgn?Videoen er veldig lang, så har du en kort oppsummering?

jeg legger i at på videoen sier de at psykiatere og legespesialister verden rundt ikke vet om kjemisk ubalanse i hjernen er årsak til psykiske lidelser, for det er ingen ct/mri scannede bevis på det, så derfor er psykiske lidwlser bare noe natzi folka fant opp. så psykiatrien tjener penger på å gi friske piller, istedenfor å gasse dem i kammere som i nazi tida.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det videoen tar opp er jo historisk innenfor sitt snevre felt, men motivasjonen kan vel diskuteres. Tror dette stammer fra CCHR som igjen er en undergren av Scientologi-"kirken" som tilbyr sin egen behandling via Narconon. Manipulativ propaganda ønsker sjelden å avsløre kilde og hensikt, men forsøker heller å forlede deg ved å virke objektiv og uavhengig.

ok. det ante jeg ikke. kristendom er noe dritt.

Scientolog kirken er ikke kristendom. Hvor gammel er du forresten?

Lenke til kommentar

Det videoen tar opp er jo historisk innenfor sitt snevre felt, men motivasjonen kan vel diskuteres. Tror dette stammer fra CCHR som igjen er en undergren av Scientologi-"kirken" som tilbyr sin egen behandling via Narconon. Manipulativ propaganda ønsker sjelden å avsløre kilde og hensikt, men forsøker heller å forlede deg ved å virke objektiv og uavhengig.

ok. det ante jeg ikke. kristendom er noe dritt.

Scientolog kirken er ikke kristendom. Hvor gammel er du forresten?

Jeg er 32 år. Hvordan det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...