Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli kvitt "mannepupper"

jae-ols

Anbefalte innlegg

Kanskje du skulle begynt med depresjonen først før 'mannepupper' hvis du føler det er dette som er hinderet. Fastlege>flere muligheter. En reell ubehandlet depresjon over tid kan være skadelig. Å ta denne kontakten vil du kunne klare.

Jeg har snakket med "fastlegen" om dette i fem år. Har ikke kommet en millimeter lenger. Blir ikke tatt på alvor. Har vært deprimert siden1977. Men det blir verre og verre.  :huh:  :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du skulle begynt med depresjonen først før 'mannepupper' hvis du føler det er dette som er hinderet. Fastlege>flere muligheter. En reell ubehandlet depresjon over tid kan være skadelig. Å ta denne kontakten vil du kunne klare.

Jeg har snakket med "fastlegen" om dette i fem år. Har ikke kommet en millimeter lenger. Blir ikke tatt på alvor. Har vært deprimert siden1977. Men det blir verre og verre. :huh::confused:

Kunne du utdype hva fastlegen har gjort i disse fem år, hva har han uttalt seg om depresjonen og tiltak?

Lenke til kommentar

Jeg har snakket med "fastlegen" om dette i fem år. Har ikke kommet en millimeter lenger. Blir ikke tatt på alvor. Har vært deprimert siden1977. Men det blir verre og verre. :huh::confused:

Kunne du utdype hva fastlegen har gjort i disse fem år, hva har han uttalt seg om depresjonen og tiltak?

Jeg har blitt henvist til psykiatrisk poliklinikk. Gått der flere ganger, uten at det hjelper. Det gjør ikke det når depresjonene har holdt det gående i 

30 år. Da blir du ikke bedre. Jeg er redd ballasten jeg har med meg er for sterk og kraftig og en rekke andre familiere forhold gjør det helt håpløst. Innlagt for selvmordsforsøk en rekke ganger. Og nå har det igjen skjedd ting i famillien som gjør meg urolig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel det setter jo ting i perspektiv. Neste steg etter feilslått medisinjustering kunne være innleggelse/DPS, ECT beh, men det får være nok synsing da man ikke vet hva slags vurderinger som er gjort eller hvor deprimert du er/hindret i hverdagen.

Uansett står jeg for det som ble sagt tidligere, at hvis du vil få utbytte av en tilpasset aktiv hverdag trenger du en ved din side, eks PT (som regel to gratis PT timer ved elixia sats medlemskap til ca 400 pr mnd noe som er overkommelig) eller en som har ansvar for fys. aktivitet ved innleggelse som følger deg opp tettere over tid, som og tar mer hensyn til det psykiske.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har blitt henvist til psykiatrisk poliklinikk. Gått der flere ganger, uten at det hjelper. Det gjør ikke det når depresjonene har holdt det gående i 

30 år. Da blir du ikke bedre. Jeg er redd ballasten jeg har med meg er for sterk og kraftig og en rekke andre familiere forhold gjør det helt håpløst. Innlagt for selvmordsforsøk en rekke ganger. Og nå har det igjen skjedd ting i famillien som gjør meg urolig. 

Se dette her, kan kanskje være til hjelp!

http://klinikk-kontura.no/brystreduksjon-menn/?gclid=CjsKDwjw95vPBRDVgarcl8PDcRIkAKvPd3L0zkK3nhncHMT8QY1yGpmCzzcMDI1pp78Gc_T-AsxRGgJ4MvD_BwE

Lenke til kommentar

Se dette her, kan kanskje være til hjelp!

http://klinikk-kontura.no/brystreduksjon-menn/?gclid=CjsKDwjw95vPBRDVgarcl8PDcRIkAKvPd3L0zkK3nhncHMT8QY1yGpmCzzcMDI1pp78Gc_T-AsxRGgJ4MvD_BwE

Det kan være en løsning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...