Andrea Bruer Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 TEST: Acer Chromebook CB3 Lenke til kommentar
/Paw/ Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Fint alternativ om man er på budsjett og ikke krever så altfor mye Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hva er denne scoren for? Er det en 7.5 score av Acer CB3 opp mot andre Chromebooks? Eller påstår dere at dette er en allround 7.5 score for laptoper? Det virker helt sinnsykt med tanke på hvor begrenset Chrome OS tross alt er. 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Dette produktet er en garantert flopp. Selvom produktet ser ut som en PC vil jeg si at det er mer riktig å sammenligne mot et nettbrett, særlig med tanke på de begrensningene ChromeOS har. Til denne prisen burde man heller kjøpe en iPad/Android nettbrett med tastatur, så har man plutselig et 100 ganger bedre produkt. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Er det gjennomførbart å slenge inn en normal tux-distro på disse..? 1 Lenke til kommentar
Langvandrer Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Svaret er NEI. Du kan gjøre mye mer forskjellig arbeid med en Windows maskin. Dessuten er det en Acer, dårlige maskiner og elendig support Lenke til kommentar
Langvandrer Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Og - du selger sjela di til Google Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Er rimelig overbevist om at jeg klarer å gjøre mer fornuftig arbeid med en linux-boks enn en windows-boks Ser ikke helt hvordan man selger sjela si til Google om man var i stand til å slenge inn et annet OS på maskina. Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Tenker på et ungdomsblad der denne saken ville passet bedre. Husker ikke navnet. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Vi har rett og slett falt litt for Acer Chromebook CB3 og Chrome OS, og opplever at det enkle atter viser seg å være ganske så bra. Vi prisen – fordi vi mener at du kan få maskiner med lignende solide utførelse og langt bedre ytelse til en pris som ikke er så fryktelig mye høyere. Men om du er av den budsjettbevisste typen som er opptatt av både solid utforming, elegant design, godt tastatur og god pekeplate, tror vi at du vil bli fornøyd med denne maskinen. Hva menes her...? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Er det gjennomførbart å slenge inn en normal tux-distro på disse..? Jeg kjører ElementaryOS på min Acer C720 fra 2014, så umulig er det nok ikke. Men det krever gjerne modifisert firmware Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Svært mye negative kommentarer her, har dere alle prøvd en Chromebook? Jeg har en og den er genial til sitt bruk, har også windows laptop samt stasjonær windows. Der Chromebook skinner er på reiser eller surfing i sofaen. Veldig god batteritid, ingen vifter så den er lydløs og blir ikke varm. Kan faktisk gjøre ganske mye med den. Windows maskiner duger bedre til spilling og bilde/video redigering. Men gjør jeg ikke det sitter jeg like godt med Chromebooken min. Lenke til kommentar
V1ZTJKJL Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Den kan ikke erstatte en dritt av Mac... Den kan ikke kjøre macOS og er derfor helt tullete å skrive at den dritt maskina av en Acer shit ikke kan være erstattbar av en Mac Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 [...]dritt maskina av en Acer shit[...] Uff da... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå