Gå til innhold

Må atter en gang hjelpe til å kjøpe mobiltelefon, tips billig telefon bra kamera

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Da var det på tide igjen... Tror ikke det er aktuelt for vedkommende med ny flaggskip mobil (pga. pris på ubeleilig tidspunkt), men må ha bra kamera. Heller ikke noe poeng å kjøpe en flere år gammel mobil. Mikro-USB kontakt. Noen forslag?

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Skal du ha bra kamera, eller skal du ha skikkelig bra kamera?

Om du skal ha et greit nok kamera, så er Motorola G5 serien verdt å se på. Skal du ha et skikkelig bra kamera må du opp i pris. Kanskje en LG G5 eller iPhone SE?

Flaggskipene som S7/S8 eller iPhone 7/8 blir dyre, men der har du seriøst bra kamera

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Tror det enklere om du sier noe om budsjettet i stedet for et «flaggskip» til det har de fleste altfor forskjellig økonomi.

Selv har jeg Samsung S7 og den er jeg meget godt fornøyd med, den har plass til et minnekort om det skulle være nødvendig, og har etter min mening et ganske bra kamera.

Er litt fotointeressert, så kameraet bruker jeg relativt mye. Synes det er ganske fine farger, og detaljene i bildet kommer ganske godt frem. :)

EDIT:

Ser i prisguiden nederst på siden her at Samsung S7 er priset fra 4.589,-

Hvordan er den prisen i forhold budsjettet?

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-329093

Det ble en Samsung galaxy A3 2017. :) Riktig kombinasjon av merke, pris, lagerstatus og funksjoner.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...