Jonhoo Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...201T33&toc=3055 Sier ikke mer.. lett,mange vifter(følger med),fansy,solid,fine løsninger. sel mer hvis du vil + en mist pcu (har det selv) Er fint det, men har mest lyst på et sort ett. Svart floppydisk, svart Desktop, svart CD/CD-RW Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er fint det, men har mest lyst på et sort ett.Svart floppydisk, svart Desktop, svart CD/CD-RW Det er finere med aleminiums finnish enn svart(som blir så trist etter vært), men det er dine penger. Tips: velg kvalitet som varer(ikke kjøp noe sjhop suey fa kina) noe som er pent og ikke bare tøft passe til dine behov(fremover i tid også) være fornøyd selv håper dette hjelper deg på vei. det jeg foreslo er bra.. Jeg lover Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tittet du i det hele tatt på Antec Sonata? Utifra det du sier her, så ville jeg jo tro at dette var midt i blink. Er også veldig greit å bygge i, for deg som er nybegynner Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Tittet du i det hele tatt på Antec Sonata? Utifra det du sier her, så ville jeg jo tro at dette var midt i blink. Er også veldig greit å bygge i, for deg som er nybegynner Følger bare med en 120mm vifte Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Tittet du i det hele tatt på Antec Sonata? Utifra det du sier her, så ville jeg jo tro at dette var midt i blink. Er også veldig greit å bygge i, for deg som er nybegynner Følger bare med en 120mm vifte Microplex/viter/120mm/papst! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Antec Sonata også helt klart et godt valg............:-) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Jeg har vertfall en ting å si, ta en titt på kabinettet i signaturen min. Er ekstremt fornøyd med det, kjølig, stilrent og KVALITET! Husk å kjøpe aluminium bezel til cd/floppy .... Edit: blir over 2k da... Endret 10. desember 2003 av ptv- Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har vertfall en ting å si, ta en titt på kabinettet i signaturen min. Er ekstremt fornøyd med det, kjølig, stilrent og KVALITET! Husk å kjøpe aluminium bezel til cd/floppy .... Edit: blir over 2k da... Ja... over 2k, men Lian Li er helt klart bra saker da! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har vertfall en ting å si, ta en titt på kabinettet i signaturen min. Er ekstremt fornøyd med det, kjølig, stilrent og KVALITET! Husk å kjøpe aluminium bezel til cd/floppy .... Edit: blir over 2k da... Ja... over 2k, men Lian Li er helt klart bra saker da! You got that right... Og det er verdt det også! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Finnes etter min mening ikke et kabinett på jord som er "verdt" 2000........en CPU kanskje, men def ikke et kabinett..... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Hmm..vel muligens rett i det. Men etter min mening så er prisen rett i forhold til mange andre kabinett når du ser på kvalitet osv osv... Edit: mao..verdt det Endret 10. desember 2003 av ptv- Lenke til kommentar
Charly Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 For all del ikke kjøp Sunbeam Miditower, DIY, Acryl, UV/Blå noen. Jeg var så dum og sliter med det den dag i dag. Bare feil med det! feil hk fester! Skjermkort og alt ble stående for langt unna bakplaten, fikk til sendt en ny side plate, men da med motsatt feil! MØKK! Nei ta ett Lian Li du gutt! Best det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå