skippertaket Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg skal på et intervju på en stilling som markedsføringsleder. Jeg prøver å finne ut hvilke lønn jeg kan legge meg på om de spør om forventninger. Derfor lurer jeg på hva du tjener på jobben din innen markedsføring? Og hvor gammel er du? Har du jobbet mange år i bransjen? Bachelor, master, ingen utdanning? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 utdanning. no sier at at en markedsføringsleder tjener 750K i året https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/markedsforingskonsulent Lenke til kommentar
skippertaket Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 En markedssjef og en markedsføringsleder er ikke det samme. Min sjef vil eventuelt bli markedssjefen og jeg har bare en bachelor og jobbet et år innen en delvis relevant jobb.. derfor vil jo jeg ligge under gjennomsnittet, og derfor jeg håpte noen vil dele hva de tjener i bransjen:) Lenke til kommentar
Abraham100 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg skal på et intervju på en stilling som markedsføringsleder. Jeg prøver å finne ut hvilke lønn jeg kan legge meg på om de spør om forventninger. Derfor lurer jeg på hva du tjener på jobben din innen markedsføring? Og hvor gammel er du? Har du jobbet mange år i bransjen? Bachelor, master, ingen utdanning? Så hva fikk du i lønn da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå