Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøp og salg av brukte truser

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er en ung gründer på 18 år som har drevet nettbutikk i 1,5 år. Har gått veldig, veldig bra i en lang periode - helt til nå nylig. Det er rett og slett ikke noe penger å hente derfra lenger, dessverre..

men jeg søker alltid etter nye prosjekter, og her om dagen fikk jeg en litt sinnsyk, men samtidig god idé;

Å drive en portal på nettet hvor jeg er mellommannen i kjøp & salg av brukte truser.

Derfor lurer jeg bare rett og slett på om det noen her inne som har noe erfaring rundt det markedet? Er det stor etterspørsel? Er det mange kvinner som kunne tenke seg å selge trusene sine?

Hele systemet vil selvsagt fungere slik at alle som vil forholde seg anonyme forblir anonyme, både kjøper og selger.

Noen som kunne luftet sine tanker rundt dette prosjektet? Bør jeg satse på markedet? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke noe jeg pleier å kommentére, eller overhodet oppfordrer noen til å hverken kjøpe eller selge, siden jeg ansér det som uetisk ... men fra et rent forretningsperspektiv; Jeg har alltid lurt på hvordan de som kjøper dette her kan være sikker på at varen er "genuin"? Så da tenker jeg: Hvis du skal begynne med slik virksomhet, være en mellomforhandler, hvordan skal du kunne garantére at varen er genuin, og faktisk kommer fra den personen som som selger? Jeg kan forestille meg at hvis du kunne klare å dokumentére 100% at varen kommer fra personen som selger, og samtidig bevare anonymitéten både til kunden og til offentligheten, så kan du ha et marked. Dette er et gråmarked og sikkert fullt av snusk, mye lureri.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror nok at de fleste som selger truser ville vært interessert i å kunne skjule identiteten sin ytterligere ved å bruke en mellommann, men de som ikke driver med personlig levering har nok mindre kunder enn de som leverer personlig og over halvparten av disse anonyme er vel i realiteten menn som bruker truser som toalettpapir og selger disse til andre lettlurte menn.

Og siden disse da har et mindre marked enn de med personlig leveranse så kan jeg tenke meg det vil tilsvare ca ett salg i halvåret. Jeg nekter å tro at den businessen er verdt mer enn som hobby.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Hvorfor lage så mange tråder om trusesalg? Bare fucking gjør det og prøv ut! Men TS har vel ikke råd til å prøve og eventuelt feile, selv med en truse til hundre kroner.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vet en del gjør det, men de som får solgt er de som er villige til å møte opp personlig å levere trusa

Derfor tror jeg ikke det er en god ide

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...