B|2bb3r Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Jeg har et problem med feil i registriet som gjør at maskinen får bluescreen og restarter seg like etter innlogging. Frem til det skjer er det ingen ting som tyder på feil. Det skjer og så fort at jeg ikke får mulighet til å endre eller fikse noe på maskinen før den restarter. Jeg har prøvd følgende: Last known good configuration Safe Mode Win XP repair mode (den som ligger på CD'en): CHKDSK /R Prøvde å reinstallere, men jeg ble nektet å instalere på C:\ partisjonen. Maskinen er en AMD XP 1800+ @ xp 2200+, 512 MB PC-2700 minne, 2xIBM 120 GB HD on RAID 0, 1 IBM 80GB HD. OS: Win XP Proffesional, SP-1 Det er på RAID diskene at partisjon C ligger. Det er ikke aktuelt for meg å formatere partisjonen da jeg har noe på den som jeg er avhengig av. En løsning jeg ser for meg er å instalere OS på en ny disk og da kunne hente ut det jeg trenger for siden å formatere C partisjonen og sette den opp på nytt, dog er det noen som har noen andre gode forslag. Endret 9. desember 2003 av B|2bb3r Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har nå funnet en artikkel hos Microsoft hvor jeg skal prøve løsningen der før jeg kjøper HD. For andre så er URL'en: Klikk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå