Populært innlegg nahoj Skrevet 7. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2017 https://hnytt.no/2017/10/05/viser-frem-flyktningenes-hverdag-pa-radhusplassen/ Denne flyktningpropagandaen har nå nådd holocaust-propaganda lignende tilstander. De har en EKSTREMT ensidig fremstilling av saken. De bruker EKSTREMT følelsesladde propaganda metoder, noe barn er veldig sårbare for, og det er barna de går etter. Dette er skremmende. De snakker om "flyktningkrisen" og "flyktningbarn", men omtrent 95% av alle som kommer er voksne menn som ikke er reelle flyktinger, som ikke jobber. Økning i voldtekt og kriminalitet, kvinner må ha egne trikker, busser og konserter. Lov og orden bryter ned. Hele skolepensumet er gjennomsyret av kulturmarxisme. Feminisering av gutter, LGBT, klimaendringer, multikultur. For all del utelat å gi norske barn noen som helst nasjonal følelse, vi har ingen røtter, vi har ingen historie. Disse marxist-beistene vil maltraktere hjernene til barna. 11 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Så de simulerer livet til de siste 5 prosentene. Vil heller høre på flyktningpropaganda enn avføringen fra Breivik sitt manifest. 6 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Disse marxist-beistene vil maltraktere hjernene til barna. Disse og deres mer ubetydelige etterplaprere skal ikke forlates, for de vet meget godt hva de gjør og hva deres mål er. 1 Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Så de simulerer livet til de siste 5 prosentene. Vil heller høre på flyktningpropaganda enn avføringen fra Breivik sitt manifest. Kunne du ikke imøtegå trådstarter sitt innlegg uten å måtte ty til Breivik ?? F eks det helt idiotiske og usmakelige bruket av " holocaust lignende propaganda metoder ". Dessuten er det et faktum av mange av de såkalte flyktningebarna som har flyktet gjennom 10 sikre og trygge land før de ender opp i Norge og Sverige er voksne menn som lyver om alderen sin konsekvent. 6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Nå brukes den samme retorikken fra det samme hølet, så det var det første som slo meg. 3 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Ser på 2:20 i videoen hvor de har en "fordomsbar", en skål med vanlige påstander eller argumenter som brukes av innvandringskritikere skrevet på lapper, for å forberede og advare barna mot disse meningene. Og dette kaller de for utdanning. Fy faen disse folka er kriminelle. Endret 7. oktober 2017 av nahoj 8 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hele skolepensumet er gjennomsyret av kulturmarxisme. Feminisering av gutter, LGBT, klimaendringer, multikultur. For all del utelat å gi norske barn noen som helst nasjonal følelse, vi har ingen røtter, vi har ingen historie. Disse marxist-beistene vil maltraktere hjernene til barna. Vesten tok svalestup mot avgrunnen etter 2.verdenskrig. 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Dette vil helt sikkert appellere til de mest følelsestyrte og mindre reflekterte blant ungdommen, men de fleste vil nok forstå at problemstillingen er mer omfattende enn bare det å hjelpe eller ikke. Kanskje blir mange også ganske forbannet når de blir voksne nok til å forstå hvor ensidig fremstillingen de møtte var. 1 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Dette vil helt sikkert appellere til de mest følelsestyrte og mindre reflekterte blant ungdommen, men de fleste vil nok forstå at problemstillingen er mer omfattende enn bare det å hjelpe eller ikke. Kanskje blir mange også ganske forbannet når de blir voksne nok til å forstå hvor ensidig fremstillingen de møtte var. Vel, det er det jeg håper. Jenter vil nok være spesielt sårbare for følelse-manipulering. Men de sender et klart signal om hva som er akseptert å mene og hva som ikke er. Det er det motsatte av utdanning. De som mener noe annet blir sittende igjen med en følelse av at de er kriminell. Og veien det går med ytringsfrihet blir de vel kanskje det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Vesten tok svalestup mot avgrunnen etter 2.verdenskrig. Hva skjedde etter den andre verdenskrig som du appellerer dette fallet til? 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Definitivt sett verre eksempler enn dette, men det illustrerer et av problemene med norsk skole. Norsk skole prøver å lære barn hvilke meninger som er korrekte og hvilke som er feil, de blir ikke utdannet til å ha en åpent og tolerant tankegang. Et eksempel på dette var når hun spurte han, er det riktig at "Damer som bruker hijab er undertykte" og han sa nei uten betekningstid. Dette er et tegn på at han har blitt fortalt gjentatte ganger at dette er det "korrekte" svaret. En unge som ikke har blitt utsatt for propaganda ville trolig sagt noe midt i mellom, f.eks. "det er avhengig av årsakene til at hun har på seg hijab". 7 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Feminisering av gutter, LGBT, klimaendringer, multikultur. Ikke rart det går utforbakke når vestens svar på burkini er mankini 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hele skolepensumet er gjennomsyret av kulturmarxisme. Feminisering av gutter, LGBT, klimaendringer, multikultur. For all del utelat å gi norske barn noen som helst nasjonal følelse, vi har ingen røtter, vi har ingen historie. Disse marxist-beistene vil maltraktere hjernene til barna. Vesten tok svalestup mot avgrunnen etter 2.verdenskrig. Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30. 4 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Hele skolepensumet er gjennomsyret av kulturmarxisme. Feminisering av gutter, LGBT, klimaendringer, multikultur. For all del utelat å gi norske barn noen som helst nasjonal følelse, vi har ingen røtter, vi har ingen historie. Disse marxist-beistene vil maltraktere hjernene til barna. Vesten tok svalestup mot avgrunnen etter 2.verdenskrig. Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30. Fredeligere? Hvor mange land har USA invadert? Er midtøsten fredeligere? Rikere, pga. inflasjon? Friere? Vi er slaver for bankerne. Folk er mer overvektig og deprimert enn noensinne. Men ok. La oss si vi har det bedre. Det er i hvertfall ikke pga. ikke-vestlig innvandring. 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30. Og alt vi må ofre er småting som vårt land, kultur og folk. Dette er jo århundrets deal! Endret 8. oktober 2017 av geita_ 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30. Og alt vi må ofre er småting som vårt land, kultur og folk. Dette er jo århundrets deal! Hvilket folk har vi ofret? Hvilken del av kulturen har vi ofret? Hvilken del av landet har vi ofret? 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30. Og alt vi må ofre er småting som vårt land, kultur og folk. Dette er jo århundrets deal! Vi har ikke ofret vårt land, kultur eller folk. Det blir for pinlig med slike dramaqueen påstander. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 At en kultur forandrer seg er et tegn på at den er levende, ikke at det er for mye innvandring. Noen ville sikkert følt seg tryggere i døde kulturer, men de finner vi bare i historiebøkene. Hele skolepensumet er gjennomsyret av kulturmarxisme. Feminisering av gutter, LGBT, klimaendringer, multikultur. For all del utelat å gi norske barn noen som helst nasjonal følelse, vi har ingen røtter, vi har ingen historie. Disse marxist-beistene vil maltraktere hjernene til barna. Vesten tok svalestup mot avgrunnen etter 2.verdenskrig. Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30. Ikke fortvil, høyresiden jobber hardt med å gjeninnføre dette. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30. Og alt vi må ofre er småting som vårt land, kultur og folk. Dette er jo århundrets deal! Vi har ikke ofret vårt land, kultur eller folk. Det blir for pinlig med slike dramaqueen påstander. Når nordmenn er på vei til å bli en minoritet i Norge rundt 2055, jo. 4 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Når nordmenn er på vei til å bli en minoritet i Norge rundt 2055, jo. Jo rausere vi er med å dele ut statsborgerskap, jo flere blir vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå