AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Ja, dama er sjukt care på snap og alt mulig. Ho sender ikke like mye snaps og interessen virker svekka etter ho fikk antibiotika.... ho har nettopp hatt perioden sin også. Er det dette som gjør ho care? Anonymous poster hash: 40a93...6ea Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hva snakker du om? Det er utelukkende positivt at folk ikke sender like mye (hva nå enn det betyr) "snaps". Mensen og antibiotika har den usedvanlige effekten at sosiale medier betyr litt mindre i ca. to uker 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Det med at mensen og antibiotika gjør at du er mindre aktiv på sosiale medier. Er det kødd svar? Anonymous poster hash: 40a93...6ea Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hva betyr "care af"? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Sorry for bruken av det orda. Care af = care as fuck. Betyr at ho evnt er veldig kjedelig og svarer sykt kjedelig på ting Anonymous poster hash: 40a93...6ea Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Jeg må også spørre om det. Virker som noen bruker Google translate til å skrive på forumet nå for tiden. Lenke til kommentar
Populært innlegg 0laf Skrevet 7. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) For å blande inn litt politikk sammen med all narkotikaen (antibiotika) og kjønnsorganer (mensen), så er det liten tvil om at regjeringen bør allokere mer midler til norskundervisningen i neste statsbudsjett. Endret 7. oktober 2017 av adeneo 15 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Nå er dere vanskelige, herregud. TS, snakk med henne om det. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Jeg tror ikke TS vet hva "to care" betyr... Hvis man "care" så er man vel ikke avvisende og man bryr seg. Endret 7. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Jeg tror ikke TS vet hva "to care" betyr... Hvis man "care" så er man vel ikke avvisende og man bryr seg. Ungdomssnakk. ... På G. -Noe på gang; ender kanskje med sex. Sykt care. -Bryr seg ikke i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Ja, dama er sjukt care på snap og alt mulig. Ho sender ikke like mye snaps og interessen virker svekka etter ho fikk antibiotika.... ho har nettopp hatt perioden sin også. Er det dette som gjør ho care? Anonymous poster hash: 40a93...6ea Det kan være mange grunner. Du må bare ha tillit til ho. Fortsette å gjøre ting som viser at du bryr deg, hvis du er glad i ho. og håpe at du får svar. Tillit avler tillit. Mistillit avler mistillit. Ikke fall i den fella. Hvis du skal spørre om slike ting, så gjør det i en rolig setting og sørg for at du gir ho tid til å tenke og svar. Ikke press. Det er vanskelig for oss lekfolk (vet ikke om det er trente eller utdannede leger her, men dog) å slå fast at antibiotika og/eller pms er grunnen til humørfallet. Det kan jo være en medvirkende faktor i variérende grad, men å slå fast dét er umulig. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hva er TS - og burde jeg care ? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Ja, dama er sjukt care på snap og alt mulig. Ho sender ikke like mye snaps og interessen virker svekka etter ho fikk antibiotika.... ho har nettopp hatt perioden sin også. Er det dette som gjør ho care? Jeg tenker det er vesentlig for oss å få vite om hun går på antibiotika for noe du har påført henne. 5 Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Ja, dama er sjukt care på snap og alt mulig. Ho sender ikke like mye snaps og interessen virker svekka etter ho fikk antibiotika.... ho har nettopp hatt perioden sin også. Er det dette som gjør ho care? Anonymous poster hash: 40a93...6ea Hvis det der er "norsken" din så forstår jeg henne godt at hun ikke gidder å skrive og snappe til deg.. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Skjønner ikke helt hvorfor dere er så useriøse på svara. Blir jo retta mot meg enn å svare på noe jeg spør om. De «orda» jeg bruker, bruker egnt alle ungdommer i dag. Bruker det ordet fordi jeg ikke vet hva jeg skal si på norsk. Og nei jeg har ikke påført henne noe siden hun går på antibiotika. Anonymous poster hash: 40a93...6ea Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Og nei jeg har ikke påført henne noe siden hun går på antibiotika. Det er jo bra. Siden hun går på antibiotika, har hun vel en infeksjon et sted. Det er ikke uvanlig at man blir trett av infeksjoner. Noen opplever også å bli trett av selve antibiotikabehandlingen. Når det gjelder den kvinnelige syklusen, er det høyst individuelt, til og med fra gang til gang hos noen, men de aller fleste blir litt trette og giddalause. Hva med å spørre henne, som Romeren ovenfor foreslår? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Ho har betennelse i nyrene Anonymous poster hash: 40a93...6ea Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hehe... Er du norsk egentlig da? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Nyrebekkenbetennelse eller glomerulusnefritt kan man gjette på, som er nok så plagsomt, smertefullt og årsaker tretthet. Hun trenger ikke noen som spør hvorfor hun care af, hun trenger støtte og omsorg. Kjøp en blomst. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) hun trenger støtte og omsorg. Kjøp en blomst. Eller på norsk, Sjopp en kvist for å care for høna ri a. Endret 8. oktober 2017 av adeneo 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå