Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Morgendugg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Knall flott bilde Helene. Her er det ikke mye å trekke. 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Morgendugg Tidlig morgen i Olden, Sogn og Fjordane. Dette bildet er til deg Suss siden du har bursdag i dag. Jeg vet du liker godt dette området i Norge. Se bildet Hej Helene tusind tak for det meget smukke billede. .ja elsker Olden synes nok jeg kunne genkende stedet...også med de lave skyer hen over vandet ..smukt ser det ud..lige et billedet til mig Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Så vakkert ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Knall flott bilde Helene. Her er det ikke mye å trekke. Tusen takk! Det var hyggelig å høre! (...eller lese..) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Morgendugg Tidlig morgen i Olden, Sogn og Fjordane. Dette bildet er til deg Suss siden du har bursdag i dag. Jeg vet du liker godt dette området i Norge.Se bildet Hej Helene tusind tak for det meget smukke billede. .ja elsker Olden synes nok jeg kunne genkende stedet...også med de lave skyer hen over vandet ..smukt ser det ud..lige et billedet til mig Hilsen Suss Bare hyggelig Suss! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Så vakkert Tusen takk Torhild! En har ofte igjen for å stå opp tidlig om morgenen. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Nice peace of work Helene. Best regards Lajf Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Herlige lave skyer med blomster i forgrunn. Flott bilde Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Nice peace of work Helene. Best regards Lajf Thank u my lord! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Herlige lave skyer med blomster i forgrunn. Flott bilde Tusen takk Rune! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Nice peace of work Helene. Best regards Lajf Thank u my lord! U are velcome ! Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Nydelig landskap , hvor forgrunnen stiller i en egen klasse med de vakre blåklokkene og dråpene i det fuktige gresset . En fin og passende forgrunn til det speilblanke vannet . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Nydelig landskap , hvor forgrunnen stiller i en egen klasse med de vakre blåklokkene og dråpene i det fuktige gresset . En fin og passende forgrunn til det speilblanke vannet . Alec Takk for de positive ord Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg