Zeph Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Har fått litt kluss med bilen i det siste. Den går heilt fint, men vil av og til ikkje starta. Første gang gjekk det ca. 2 timar. Eg prøvde den fleire gonger ila. den tida, men fekk til slutt veihjelp på plass. Då starta den på andre forsøk, utan at dei gjorde noko meir enn å hekte på eit voltmeter. Sidan den gang har den av og til ikkje lyst å starta. Lys og stereo fungerer fint når tenningen er på og det klikkar i eit par rele i området rundt sikringane ved førarsetet, men ikkje noko lyd frå startmotoren. Batteriet vart skifta for maks 20 månader sidan. Eg har merka at den i det siste brukar litt lengre tid på å starta enn tidlegare. Startmotoren går, men eg synest det går litt lengre tid enn før. Då dette skjer startar den heilt tilfeldig til slutt, vanlegvis etter eit par timar. I dag ville den ikkje starta i det heile tatt, sjølv etter venting. Veihjelp vart tilkalt og satte på ein startbooster. Første forsøk kom det nokre klikkelydar frå startmotoren, men ingen start. Andre forsøk starta den som normalt. Veihjelpa meinte det var startmotoren, men kvifor skulle det då hjelpe med startbooster dersom batteriet er ok og tar lading? Andre potensielle feilkjelder er startrele og tenningslås, men eg har ikkje fått feilsøkt så mykje sidan dette ikkje skjer så ofte. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Andre potensielle feilkjelder er startrele Jeg gjetter fusible link, startrele, startmotor eller et problem med jording. Du kan dunke litt på startmotoren neste gang det skjer for å se om det hjelper. Har denne bilen fusible link? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Vil ikkje fusible link kutte spenning til lys og sånt i tillegg? Eit raskt søk tyder på at den kan ha fusible link. Skal sjekke i Haynes når eg får sjansen til å skru på bilen. Dunke på startmotoren står òg på lista over feilsøkingsmetodar. Første gang det skjedde sto veihjelpa og såg i motorrommet då eg prøvde å starta. På første forsøk ville den ikkje, men han synest han høyrte ein gnist frå motorrommet og føreslo å sjekke etter jordfeil. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Det kan være avhengig av om det finnes en egen fusible link til starteren. Sist jeg skulle bytte en starter fordi den var død av og til (men det hjalp å dunke på den) fant jeg ut at ledningen satt løst på starteren. Selv om ledningen bare lå innpå så virket det, men av og til så ble det ikke (nok) kontakt. Vær forsiktig når du feilsøker, det er mye 12V strøm ute å går her. Ta av begge polene på batteriet når du skrur på systemet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Ein liten bump her. Bilen har gått greit lenge, men i dag ville den ikkje starta heilt tilfeldig, etter å ha starta fire gonger den dagen. Den starta etter at eg hadde kikka litt på releboksen og vridd nøkkelen mange gonger og fikla litt med nøkkelen. Dersom det er tenningen som er problemet, er det kurant sak å fikse sjølv dersom det er irr eller ein dårleg kontakt? Eg har loddebolt og skal alltids få det på dersom det er noko som er løsna, men eg har ikkje vore inni tenninga på ein bil før, så eg veit ikkje heilt korleis det ser ut. Er det fare for å kødde alt til, løyse ut airbag eller noko sånt? Behov for spesialverktøy? Endret 26. februar 2018 av Zeph Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Dårlig bryter bak på tenningslåsen er en klassiker, du kan jo sjekke det ut. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hadde lignende problem og løste det ved å børste alt av kabler mellom batteri og starter med metallbørste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå