Chasin Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hei Hvis man åpner en mappe og dobbelklikker på ett bilde -> åpne i Bilder (std program) kan man ikke bruke bla knappen for å få opp neste bilde i win 10? Dette har fungert i alle andre win versjoner jeg hr vært borti. Av og til kan det fungere, uten at jeg vet hvorfor. Noen ganger hjelper det å sortere i mappa etter dato i stedet for navn og omvendt. Noen som har erfaring? Utrolig irriterende, og det er sikkert en bagatell som jeg ikke skjønner ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Trykk pil til høyre eller venstre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Bytt til den gode gamle photo viewer https://www.howtogeek.com/225844/how-to-make-windows-photo-viewer-your-default-image-viewer-on-windows-10/ Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hei Hvis man åpner en mappe og dobbelklikker på ett bilde -> åpne i Bilder (std program) kan man ikke bruke bla knappen for å få opp neste bilde i win 10? Dette har fungert i alle andre win versjoner jeg hr vært borti. Av og til kan det fungere, uten at jeg vet hvorfor. Noen ganger hjelper det å sortere i mappa etter dato i stedet for navn og omvendt. Noen som har erfaring? Utrolig irriterende, og det er sikkert en bagatell som jeg ikke skjønner ... Funker fint her... Hvilken utgave av Windows 10 er det du har? Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Hei Det er det samme om man trykker på pilene på skjermen eller på tastaturt, det vil ikke vil ikke bla videre. Av og til virker det, av og til ikke. Hvis man markerer 10 bilder og velger "åpne i bilder" kan man alltid bla gjennom disse 10. Det har vært slik helt siden jeg kjøpte maskina, win 10 fra butikk. Har versjon 17.03 Jon Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå