merterje Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Jeg forsøkte å laste ned en video-klipp fra YouTube, men fikk beskjed at det oppstod en feil. Prøvde både å laste den ned i MP3 og M4A uten hell. Vedlagt screenshot viser dette, og oversatt betyr det : " En feil oppstod : Vennligst skriv inn eller lim inn en gyldig video url fra en av de støttede vertene" Men jeg skjønner ikke, da nedlasting av andre klipp fungerer bra. Heller ikke skjønner jeg at det skal limes inn en gyldig video url fra en av de støttende vertene ? Noen som har peiling ? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Prøv pointmp4 i firefox funger fint for meg å laste ned youtube filmer med det. Har vel hatt noe problemer for en stund siden. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 pointmp4 er vel konvertering av musikk/lyd, jeg tenkte mer på video-konvertering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Du har vel kanskje lagt inn en link til ei liste og ikke en video?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå