Joachim_F Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Det må jo være mulig for BIS å signe hos noen andre utgivere, må jo alltids værenoen som kan tenke seg å ha ett så bra studio i stabelen? Sorry. BIS var et av Interplay sine egne studioer. Ikke en selvstendig utvikler. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 AARRGH!!........Har fått nok....går å runder Fallout 2 for 5 gangen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 *snufs* Jeg kan ærlig talt ikke unngå å felle en tåre, dette er et slag midt i det store ansiktet som representerer alle RPG-gamere, verden over. Noe slikt bør straffes! Skal vi ikke lage en underskriftskampanje eller noe? Og så sender vi den til noen utviklere, og ber de om å kjøpe opp lisensen Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Eh.....? Hvorfor....? 1. De lage jo geniale spill. 2. Do NOT talk about fight club! 3. buhu... 4. Jeg syns dette var trist. Nok en god utvikler dør ut.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja hvorfor har det gjort dette?? Fallout 3 ville jo ha solgt i bøtter og lass, kan ikke skjønne noe annet. Men tross alt tror jeg det er bedre at de skrinlegger det istedet for å gi ut en fordummet konsoll-versjon av spillet. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Neeeei! også Black Isle, da.... Alle mine favoritter er snart borte.... RIP -3do -> HOMM serien ... også jeg som kjøpte alle orginalt! -Black Isle -> Har jo kjøpt både IWD og BG + BG expanison... savner dere allerede -Microprose -> Transport Tycoon Deluxe 4evah ... glemmer dere aldri! Heldigvis har Atari tatt over CIV serien. Sid Meier, du er et sant forbilde innen strategispill! *snufs* Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Neeeei! også Black Isle, da.... Alle mine favoritter er snart borte.... RIP -3do -> HOMM serien ... også jeg som kjøpte alle orginalt! -Black Isle -> Har jo kjøpt både IWD og BG + BG expanison... savner dere allerede -Microprose -> Transport Tycoon Deluxe 4evah ... glemmer dere aldri! Heldigvis har Atari tatt over CIV serien. Sid Meier, du er et sant forbilde innen strategispill! *snufs* Da kan jeg hvertfall trøste deg litt med at Heroes of Might & Magic 5 kommer:) Kilde: www.tothegame.com Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja er det fortsatt tvil om at HoMM V kommer?!? Tenkte folk hadde fått det med seg nå i blandt annet; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=170909 Og etter all aktiviteten på Celestial Heaven, og etter alt Fabrice har sagt så mye tviler jeg ikke et sekund på at det kommer. Lenke til kommentar
eught Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Sjekket nettop No Mutants Allowed, der er det 3 screenshots fra Fallout 3 (ett fra main menu og to fra ingame). Det er rett og slett tragisk at de forkaster noe sånt som dette her, det ser jo nydelig ut (kanskje litt høy oppløsning, men det var vel noe som man kunne endre på). Skjønner meg bare ikke på Interplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg