Joachim_F Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Overskriften sier alt, egentlig, og hvis du er rollespilltilhenger skulle disse nyhetene være nok til å ødelegge dagen din. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Synd, veldig synd! Fallout må jo være en av de mest geniale seriene som er laget. En del av dagens utviklere har en del å lære når det gjelder gameplay, det fokuseres for mye på 'uviktige' ting som f. eks. grafikk, så Fallout 3 sto høyt på ønskelista mi! Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvorfor i all verden? er det et spill interplay kan tjene inn penger på igjen må det være dette spillet som folk faktisk venter på! Black Isle er etter min mening den eneste habile avdelingen av Interplay i disse dager, Interplay laget nonen andre gose spill før.. but no more. Hva med Dark Alliance II da? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 RIP... det var kjipt, ønsketenkning men kansje de gamle black isle folka kunne slått seg sammen med utbryterene fra blizzard north og så lager de det ultimate rollespill hadde vert julegave det Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Var i ferd med å lage en ny topic i "Nyheter" da jeg så det på gamer.no. Dette er noe som plager meg utrolig mye. De var jo halvveis ferdig med det, og så bare kansellerer Interplay hele greien og i tillegg sparker det som var igjen av RPG-folk? Nei, Interplay har nok blitt nok et offer for gamerene som bare vil ha grafikk og meningsløs skyting på meningsløs skyting . Vi får heller sette vår lit til Obsidian Entertainment (Her er Feargus Urquhart, Chris Avellone og Chris Parker som alle har vært hos Black Isle og jobbet med Fallout-serien), Troika Games (De laget det glimrende Arcanum, og dessuten er en av hjernene bak Fallout, Tim Cain, en av grunnleggerne av dette selskapet) og InXile Entertainment som ble grunnlagt av Brian Fargo (tidligere administrerende direktør i Interplay), og gamle Fallout-travere husker nok "Brian Fargo Presents" når man startet spillet. InXile jobber for tiden med "Bard's Tale", så vi får se hvordan det blir. Det beste som kan skje nå er jo at Interplay selger lisensen til et Fallout RPG-spill til en av disse selskapene (jeg ser helst at Obsidian får den) . Endret 9. desember 2003 av eught Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 NEEEEEEEEEEEEEEI!!! *feller en hel god del tårer for Black Isle* De fortjente ikke å dø Pokker ta! Uff, det var en mildt sagt jævelig måte å avslutte året på. I tillegg til at de måtte skrinlegge Fallout3! Huff og uff... Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 NEI NEI NEI!! argh!!! Fallout 1&2 er mine #1 og #2 spill over all tid, og jeg har prøvd nesten alle spill på markedet. *smeller hodet i veggen* Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Black Isle Studios var helt klart en av mine absolutte favoritt-spillutviklere. Baldur`s Gate II står vel enda som mitt favoritt PC-rollespill. En trist dag. En meget trist dag. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Så enig så enig...Fallout 3 hadde holdt meg gående gjennom hva det skulle være er trist idag......veldig trist....... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 En tragedie. Dette var fæle nyheter. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Indeed.....*går å griner* Lenke til kommentar
Labanist Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 aaarggh *verden faller i grus for Jan Ingar* ikke engang julaften kan gjøre opp for dette. Lenke til kommentar
slash Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 **** ******* ***** ***** *** ***********!!! Det er så ***** ******** at ***** PENGER skal ræv**** prosjekter som folk går å venter på. ******!!! nok en grunn til å hate ******** konsoller. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 MÅTTE INTERPLAY OG ALLE DERES KAPITALISTER BRENNE!! skjønner ingenting, rollespillene til BiS er jo dem beste på markedet også tjener dem ikke penger??! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Dette er noen av de jævligeste nyhetene jeg har opplevd noensinne, uansett virkelighet eller vitruelt. Ikke nok med at de måtte skrin-legge "Project Jefferson" som kom til og bli verdens mest avanserte rollespill, men nå må de også legge ned butikken, og det er helt forjævlig, hva i alle dager tenker de på? Jeg mener, dette er sikkert den største penge butikken til Interplay! Endret 9. desember 2003 av Snabben Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Skriv hva du menner til Interplay public relations: [email protected] Endret 9. desember 2003 av SirGalrim Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skriv hva du menner til Interplay public relations: [email protected] Hjelper nok ikke mye, men om alle spammer ned interplay så kansje de får øya opp Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det må jo være mulig for BIS å signe hos noen andre utgivere, må jo alltids være noen som kan tenke seg å ha ett så bra studio i stabelen? Jaja. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skriv hva du menner til Interplay public relations: [email protected] Hjelper nok ikke mye, men om alle spammer ned interplay så kansje de får øya opp Hehe, det hjelper nok ikke nei. Men fortjener de ikke litt spam nå så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det jeg ville syntes hadde vært genialt var om dem slo seg sammen med Bioware.. tenk, verdens mest suksessfulle stabb, no doubth:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg