AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hadde en utrolig pinlig opplevelse i går, og nå ligger jeg i sengen og tør nesten ikke å gå ut av huset :/ Det har seg sånn at i går kveld inntok jeg og en venninne et par cidere. Hun gikk hjem i ti-tiden, og jeg skulle legge meg da. Tok av meg alle klærne og var på vei til sengen. Istedet går jeg ut i en felles gang, går til første nabo og går faktisk fysisk inn i deres leilighet! Der sitter det et par i sofaen og ser på tv, før de oppdager meg, som står der i bare trusa og med brystene tildekket av armene mine. Får da småpanikk og løper ut igjen og inn i min egen leilighet. Hva skjedde med meg egentlig? Dette har aldri hendt før, er ikke en søvnvandrer. I tillegg var jeg jo våken, ihvertfall halvveis. Føler meg som en fjortis med super fylleangst, selv om jeg er nærmere 30. Noen andre som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: b3db7...6ef 1 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Du får snakke med dem om det som skjedde i korte trekk, så trekker de på smilebåndet og så er du kvitt denne angsten. Det beste middelet er kommunikasjon for å avklare. 2 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Tror det beste er plaster-metoden, ta det tidlig, si du gikk i søvne og unnskyld. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Bare innrøm det først som sist - du er klar for trekant og du gikk inn til de for å fortelle om det, og så fikk du kalde føtter. 4 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hvis dette faktisk har skjedd: som andre sier: Kommunikasjon! Bare bank på å si beklager for det som skjedde. Det gjør det kanskje lettere å spøke litt med det: "tror dere bør begynne å låse døra deres, neste gang kommer jeg kanskje uten trusa" og le det bort?! Lenke til kommentar
MunterLaksen Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Du har hatt en aldri så liten blackout, søvnmangel og alkohol. Dette er ikke farlig, og det er ingenting å være flau over. Lyv til naboen og si at du går i søvne. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Det er slike ting som kan skje. Man bør ikke legge slike enkelthendelser til grunn for at det kanskje kan være et psykologisk problem. Det er ikke så mye annet å gjøre for din del enn å bare skvære opp. Bruk litt tid før du går og banker på for å forberede deg psykisk. Gå igjennom samtalen, tenk over hva du skal si og hvordan du skal fremstå. Da blir det lettere. Se også for deg den mest fordélaktige avslutningen, som for eksempel at de tar det med litt humor og sier at det går bra. Kanskje de også husker å låse døra i fremtiden ^^ Dette er jo tross alt ikke så mye annet enn en bagatell. Hadde du vært snydens full, ramla inn og oppført deg rabiat, så hadde det kanskje vært noe å bekymre seg mér over. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Bare innrøm det først som sist - du er klar for trekant og du gikk inn til de for å fortelle om det, og så fikk du kalde føtter. KEK :^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå