aklla Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Noen av oss er velsignet med at man blir betalt for å sitte forran skjermen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Noen av oss kan og ta lange toalettpauser uten at det blir stilt spørsmål Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Noen av oss er velsignet med at man blir betalt for å sitte forran skjermen Det var jeg også (vis man kan kalle det en velsignelse). Jobber heldigvis med noe annet nå. Endret 21. oktober 2017 av Slitenkæll Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 oi, 16 år her gitt snart en mannsalder Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Yaay! Diskusjon.no får egen "pensjonistforening"!! Jeg er med! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 12 år på forumet og de eneste de gav meg var administratortilgang. ¯\_(ツ)_/¯ Lenke til kommentar
Pop Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Forumpensjonist? For oss i midtlivskrisen funker det ikke å bli minnet på en kommende pensjonisttilværelse, forum eller real life. (Hvor er smileyen med stokk?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Sign me up Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jammen meg vært medlem her i over 10 år, jeg også... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 12 år på forumet og de eneste de gav meg var administratortilgang. ¯\_(ツ)_/¯ 13 år og det eneste de gav meg var utviklerstilling ¯\_(ツ)_/¯ Oh wait... 1 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Ble med på overklokking.no forumet først, men dette ble jo senere slått sammen med hw.no som igjen migrerte til diskusjon.no. Har vært litt endringer i løpet av åra, men 15år på forumet er greit Kjekt med litt tidsfordriv når man kjeder seg. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 (endret) På offisielt vegne av meg selv privat så vil jeg si gratulerer med 10 år på forumet. Men det som virkelig er kult er postcount. Slik så diskusjon.no ut da du ble med:https://web.archive.org/web/20070606202602/http://www.diskusjon.no:80/ Jeg vet fortsatt ikke hva The eXperience er. Jeg husker du sa du var 10 år gammel i en eller annen diskusjonstråd eller PM. Du begynte som spedbarn du da Merket meg ikke den detaljen ved brukernavnet ditt før i dag "Satan" du lurte meg godt Jeg er også en old timer men ingen vet hvem jeg er eller husker meg Kanskje fordi du har vært borti the twilight zone noen års tid? twin peaks ? Her er den: Du kan se, men ikke røre. Gud, gullrolex er støgt. Smaken er som baken Endret 11. november 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 12 år på forumet og de eneste de gav meg var administratortilgang. ¯\_(ツ)_/¯ Med det nicket burde du jo egentlig ikke ha vært veileder engang:P Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Jeg husker du sa du var 10 år gammel i en eller annen diskusjonstråd eller PM. Du begynte som spedbarn du da Merket meg ikke den detaljen ved brukernavnet ditt før i dag "Satan" du lurte meg godt Det står oppført at jeg er 10 år i profilen min, fordi fødselsdato er det samme som dato jeg registrerte meg her. I virkeligheten så er jeg et 12 år gammelt dovendyr. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Jeg vil ha fremhevet tittel med fet skrift, i gull og med romersk krans!| Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Det eneste de har gitt meg er advarsler siden jeg sier sannheten om muslimer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå