Roar Kneppen Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Solsikke i høstsol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 WOOW!! Kjempefint! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Meget smuk..kan se du har sendt en som Solsikke blomst ind ..i dag fordi jeg har fødselsdag :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Meget smuk..kan se du har sendt en som Solsikke blomst ind ..i dag fordi jeg har fødselsdag :-) Det visste jeg jo ikke, men GRATULERER MED DAGEN. Min far var også vekt. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Meget smuk..kan se du har sendt en som Solsikke blomst ind ..i dag fordi jeg har fødselsdag :-) Det visste jeg jo ikke, men GRATULERER MED DAGEN. Min far var også vekt. Roar 1000 tak Roar...ja så viste du jo at jeg var vægt..når de far var født i samme tegn ja men det passede mig lige med din smukke Solsikke Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Bare lekkert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg