Stig_W Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 2003 var .......greit..Ingen tittel som virkelig skilte seg ut. Ikke? Synes nå at spill som Kotor, Wind Waker og Metroid Prime virkelig har skillt seg ut som ekstremt bra titler som man sjelden ser maken til... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ja, de som Stig nevnte + Frozen Throne, den mest geniale expansion pack noensinne. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Frozen Throne, Metroid Prime, Amped (1), Counter Strike 1.6 og PGR! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Max Payne 2 er helt klart årets beste! Men så er jeg filmfan, og når de kombinerer de to beste underholdningsformene som jeg vet om til et mesterverk, da blir jeg litt sånn . . Ellers tror jeg KOTOR er bra, men fikk bare prøvd det i en halvtime. Endret 24. desember 2003 av Solid Snake Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hmm...jah finskan lage mye bra (ok de er ikke bare finsker men snakker seff om Max Payne 2 da ...) men det som jeg ble hekta noe sinnsykt på var jo Call of duty ...synes dette var utrolig tøft ..sorry to say men synes det jeg ..hvertfall bilscenene -.--men men spiller nesten ikke strategi eller rollespill jeg så misser jo mye der ja ...(er ikke newerwinternights sluppet ut i år eller ...) men men min mening ....ikke skyt meg for det -.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå