Gå til innhold

Årets Spill 2003

Anbefalte innlegg

VG har åpnet for avsteming på årets spill 2003 på samtlige konsoller samt PC. Jeg har stemt ferdig og jeg innså ved å bla gjennom alle spillene som er utgitt i år at vi har hatt et veldig godt spilleår på både konsoll og på PC (selv om jeg må si at konsollene har fått de beste spillene).

Her er linken, stem dere også....

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=204583

Mange vanskelige valg så lenge man bare kan stemme på et spill, men det finnes mange titler som absolutt ikke har noen sjangs i det hele tatt her :)

Hva synes dere om årets spill generellt?

Endret av Stig_W
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Årets beste spill... det er like vanskelig vært år å velge, det har vær så mye bra i år. Men jeg vil si at til pc så er Freelancer (Veldi god historie og gameplay. Eneste dårlige må være at det var litt kort) og KOTOR (her er så og si alt bra :) )de beste spillene jeg har spillt i år.

Har enda ikke spillt Deus Ex 2, men det skulle visst ikke være så bra :(

Det er litt vanskelig å komme på alle titlene i år, men det er de to som skiller seg mest ut...

Lenke til kommentar
Har enda ikke spillt Deus Ex 2, men det skulle visst ikke være så bra :(

Fikk det i posten på fredag fra en kompis i statene, har spillet en del på det og jeg synes det er meget bra så langt, om ikke bedre en det første...

Skal gi tilbakemeldinger når jeg er gjennom spillet...

Lenke til kommentar

Årets beste spill... det er like vanskelig vært år å velge, det har vær så mye bra i år. Men jeg vil si at til pc så er Freelancer (Veldi god historie og gameplay. Eneste dårlige må være at det var litt kort) og KOTOR (her er så og si alt bra )de beste spillene jeg har spillt i år.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

er ikke helt enig med deg der, men er bra spill det også! Beste spillet i år må være Warcraft 3 og den geniale expansion! :D

Endret av Nixration
Lenke til kommentar

Dette året har vært skuffelsens år på PC uten tvil: Ingen nye spill som har kommet ut skiller seg virkelig positivt ut. Vi fikk også to spill som hadde enormt potensiale: Commandos3 og DeusEx2, men begge pulveriserte alt av forventninger og la seg glatt på linja av middelmådighet og slurvearbeid.

Og jeg trenger vel ikke engang nevne HalfLife2 farsen.

BF1942 ble fulgt opp med to mildt sagt halvhjertede forsøk på expansion packs.

NOLF som var et av fjorårets beste, ble fulgt opp med det "mindre bra" Contract Jack, for å si det pent.

MaxPayne2 var et greit spill, men mange mener at det var altfor kort, dessuten var det egentlig lite som kvalifiserte til en 2.0 versjon av spillet. En expansion-pack med oppgradert grafikk var en mer passende betegnelse.

SW:Kotor hadde også stort potensiale men var dessverre sterkt belemret med masse spillkonsoll-begrensinger. Også her fikk man følelsen av slurvearbeid.

Unreal 2. Trenger man si mer :no:

Kanskje ett av de få spill som virkelig leverte og levde opp til all hypen var faktisk GTA3:VC.

SW:Jedi Academy overrasket også positivt med et avbrekk fra den vanlige lineære gameplayen som stort sett alle FPS spill flittig bruker.

Lenke til kommentar

Stemte wolfenstein: Enemy territory jeg. Eneste spillet jeg har brukt mye tid på som er utgitt i år. Har spilt litt Frozen Throne og men det var jo ikke akkurat noe revolusjonerende. SW: Jedi Academy var en god oppfølger synes jeg, ikke lineært osv. Mye bedre enn JK2 synes jeg pga. skill systemet og at det er mer selvvalg.

Lenke til kommentar
Dette året har vært skuffelsens år på PC uten tvil

Kan ikke si meg enig i dette- synes dette året har vært utrolig bra på PC.

Da tenker jeg spesielt på høstens releases, skal være enig i at våren gikk litt sakte...

Det har jo kommet kongetitler som perler på snor i høst:

Jedi Academy, Tron 2.0, Max Payne 2, Call of Duty, KOTOR osv osv.

Mulig du personlig ikke likte alle disse titlene, men faktum er at det har kommet mange spill i høst som har fått svær god kritikk av både anmeldere og "community"'en.

Min subjektive mening er forøvrig at spillene i høst har "tatt av" på grafikk, fysikk osv.

Doom 3 og HL2 er ikke her ennå, men det gjør ikke så mye når jeg kan kose meg med deilig Tron2.0-grafikk og artig Max Payne 2-fysikk.. :-)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Har spilt litt Frozen Throne og men det var jo ikke akkurat noe revolusjonerende.

I all verden rike! dette er jo det spillet som har vært mest revulusjonerende! Du må ta deg tid til å sette deg inn i spillet og utnytte heroene dine! KONGE SPILL

Blizzard lager gode, solide spill- men jeg vil ikke kalle dem revolusjonerende lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...