Joachim_F Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Etter gårsdagens spekulasjoner har Firaxis nå konfirmert at de jobber med Civilization 4. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Konfirmert? LOL. Tror ikke du kan si det ass.. Ettersom Gamer.no skal være norsk, tror jeg du må si "Bekreftet". Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 sikle sikle, må legge av et litt penger til det spillet. å gjerne en ukes ferie, civ er helt konge og pirates. gleder meg som en liten unge. MR_T Lenke til kommentar
Avale Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Digg med CIV Håper bare at man kunne lagt til noe ekstra denne gangen, feks at man kan plassere atomraketter i rommet og nuke folk :-) Alpha Centauri hadde masse geniale konsept som burde vært med i nye CIV ! Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Civ eier! Men jeg fikk aldri med meg expansion packsene til civ 3, var de bra? Og btw, jeg synes de kunne tatt med enkelte av konseptene i civ:ctp (dog ikke payworks, hatet det.) i civ serien. Selv om civ: ctp fikk slakt hadde jo spillet enkelte bra konsepter. Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Konfirmert? LOL. Tror ikke du kan si det ass.. Ettersom Gamer.no skal være norsk, tror jeg du må si "Bekreftet". Hvorfor tror du det heter å konfirmere seg? Du bekrefter din dåpspakt. Konfirmert er synonymt med bekrefte/stadfeste. Litt språklig frihet må en kunne ha. :-) Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror nok TST har rett i språkstriden her selv om det høres litt rart ut =) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 sikle sikle, må legge av et litt penger til det spillet. å gjerne en ukes ferie, En, iallefall jeg, trenger mye mer enn èn uke på å spille Civ Dette var gode nyheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg