Jimmyag Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Båter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Et fint bilde båter Jimmy. Jeg skal lære deg noe, lit mere luft foran og mere vann nedan, gir altid et bedre bilde, så tenk på det i kommende bilde. Horisonten er å lit skjev Jeg lærte meg mye tidlig på bildekritikken Man lerer så lenge......du veit..... God helg kompis ! Mvh Leif Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Enig med Leif her. Men ett bra opplysende bilde av en noe ukjent tre båt festivsal for en søring. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Så fine trebåter! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Et fint bilde båter Jimmy. Jeg skal lære deg noe, lit mere luft foran og mere vann nedan, gir altid et bedre bilde, så tenk på det i kommende bilde. Horisonten er å lit skjev Jeg lærte meg mye tidlig på bildekritikken Man lerer så lenge......du veit..... God helg kompis ! Mvh Leif Tusen takk for tips Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Et fint bilde båter Jimmy. Jeg skal lære deg noe, lit mere luft foran og mere vann nedan, gir altid et bedre bilde, så tenk på det i kommende bilde. Horisonten er å lit skjev Jeg lærte meg mye tidlig på bildekritikken Man lerer så lenge......du veit..... God helg kompis ! Mvh Leif Tusen takk for tips Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg