Danda Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Hei.Jeg er i 30 årene og har spilt spill hele livet. Jeg har spilt alt fra c&c, Warcraft spillene, Mass Effect, Baldurs Gate, CS, Day of infamy, Insurgency, Half-Life osv osv.Men jeg merker at interessen har avtatt med årene. Men ønsker nå å runne en god gammel klassiker. Jeg har valgt meg ut 2 spill.Morrowind og Neverwinter Nights. Jeg har googlet i det høye og brede etter hvem av disse som er "best" men finner kun diskusjoner fra 2001 - 2004. Derfor tenkte jeg at dere på forumet kunne bestemme hvem av disse jeg skal spille, må si at jeg ikke kommer til å sitte å spille mange timer i strekk hver dag, men når jeg har mulighet, en gang i blandt.Kl 08:00 i morgen tidlig utroper jeg en vinner.Takk for hjelpenMåtte begynne pollen på nytt da man kunne se hvem som stemte hva, beklager det.Så langt var det 1 stemme til Morrowind Endret 10. oktober 2017 av Danda Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Morrowind med utvidelsen "A Good Place To Stay" :-) https://www.nexusmods.com/morrowind/mods/43283/? Har faktisk installert spillet på nytt for noen måneder siden og koser meg med å fylle opp "hulen" med alskens våpen og rustninger! :-) Endret 6. oktober 2017 av trn100 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Fryktelig enkelt valg: Morrowind. Det var fullstendig genialt da det kom og det har aldri vært i nærheten av å bli overgått når det gjelder rollespill. Selv om basis-spillet ser fryktelig datert ut nå kan man komme svært nær dagens standard ved å kikke på og følge rådene i videoer som denne. Plenty andre, lignende videoer å finne på YouTube også. Soundtracket var også en ren åpenbaring da spillet ble sluppet. Ikke'no gærn't med Neverwinter, jeg hadde mye glede av det også, men Morrowind er i en liga helt for seg selv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Stemmer også for Morrowind. Det er noe helt unikt som hverken Skyrim eller Oblivion helt klarer å oppnå. Med MSGO så får du også et veldig vakkert spill som vil hjelpe deg med å forsvinne inn i Vvardenfell. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Morrowind, desidert. Hvis du ikke har gått gjennom Dragon Age trilogien, anbefaler jeg den. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Takk til alle som har stemt! Klar seier til Morrowind, bruker openmw og noen små mods da. Ikke noe som endrer flora osv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå