Gå til innhold

Nostalgi. Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er i 30 årene og har spilt spill hele livet. Jeg har spilt alt fra c&c, Warcraft spillene, Mass Effect, Baldurs Gate, CS, Day of infamy, Insurgency, Half-Life osv osv.

Men jeg merker at interessen har avtatt med årene. Men ønsker nå å runne en god gammel klassiker. Jeg har valgt meg ut 2 spill.

Morrowind og Neverwinter Nights. Jeg har googlet i det høye og brede etter hvem av disse som er "best" men finner kun diskusjoner fra 2001 - 2004. Derfor tenkte jeg at dere på forumet kunne bestemme hvem av disse jeg skal spille, må si at jeg ikke kommer til å sitte å spille mange timer i strekk hver dag, men når jeg har mulighet, en gang i blandt.

Kl 08:00 i morgen tidlig utroper jeg en vinner.

Takk for hjelpen

Måtte begynne pollen på nytt da man kunne se hvem som stemte hva, beklager det.

Så langt var det 1 stemme til Morrowind

Endret av Danda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fryktelig enkelt valg: Morrowind.  Det var fullstendig genialt da det kom og det har aldri vært i nærheten av å bli overgått når det gjelder rollespill.  Selv om basis-spillet ser fryktelig datert ut nå kan man komme svært nær dagens standard ved å kikke på og følge rådene i videoer som denne.  Plenty andre, lignende videoer å finne på YouTube også.  Soundtracket var også en ren åpenbaring da spillet ble sluppet.

Ikke'no gærn't med Neverwinter, jeg hadde mye glede av det også, men Morrowind er i en liga helt for seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...