pierce007 Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Helt ny pc Installert onedrive business Gjort slike onedrive installeringer mange ganger, men nå vil det bare ikke... Endret 6. oktober 2017 av pierce007 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Det pleier å indikere at du forsøker å overføre filer som ikke støttes av ulike grunner. Trykk på Onedrive så skal du få opp hvilke filer det gjelder og hva du eventuelt kan gjøre. Endret 6. oktober 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2017 Det finnes ingen kryss andre steder.... Når jeg syncer vises heller ikke dette blå tegnet... Hvis jeg avslutter onedrive og starter på nytt, viser det grønt som det skal. Men med en gang jeg begynner å synce igjen, kommer krysset tilbake. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Nettopp, fordi det er filer som ikke blir syncet. Du skal få opp hvilke filer det gjelder. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2017 Nettopp, fordi det er filer som ikke blir syncet. Du skal få opp hvilke filer det gjelder. Jeg gjør jo som sagt ikke det.... Og dessuten når jeg avslutter og starter Onedrive på nytt - er alle mapper grønne. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Det er fordi syncing ikke starter umiddelbart. Når den starter så vil du få opp krysset siden det er filer/mapper som ikke blir syncet. Høyreklikk på onedrive ikonet og velg "view sync problems/vis sync problemer". Se om du får opp noe. Edit: flyttet tråden til en mer passende kategori. Endret 6. oktober 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå