ChristianHL Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Heisann! Hadde for en stund siden P800. Når man kjøpte den så fikk man, som sikkert alle vet, med dockingstasjon, veske, flere styluser, minnekort og hansfree.... Følger dette med på P900 også? MVH Christian Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er ikke sikker på hvor mange styluser som følger med P900, men jeg vet at det følger med et 32Mb Memory Stick Duo kort. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Esken til P900 inneholder så vidt jeg vet det samme som hos P800, med noen endringer: * Kun to styluser til sammen i pakken * Pussefille (slik som man får til T610en) * 32 Mb-kort (P800 hadde 16) Dockingstasjonen og ørepluggene har fått nytt, bedre design og "bærevesken" har fått belteklips Endret 9. desember 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg trodde SE skulle styre unna klips... fått så mange klager fra kunder at når de setter seg ned i bilen eller diverse så knekker klipset å mobilen detter i bakken å blir ødelagt ;D Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Esken til P900 inneholder så vidt jeg vet det samme som hos P800, med noen endringer:* Kun to styluser til sammen i pakken * Pussefille (slik som man får til T610en) * 32 Mb-kort (P800 hadde 16) Dockingstasjonen og ørepluggene har fått nytt, bedre design og "bærevesken" har fått belteklips er bittelitt mer enn som så.. Noen skruer og en skrutrekker også.. fullstendig liste: 1 P9001 Battery 1 32mb Memory Stick Duo 1 Memory Stick Duo to Memory Stick adapter 1 Flip keypad 1 Flip replacement piece 1 SyncStation 1 Stereo headphones with microphone (stereo handsfree) 1 Leather belt case 1 Handstrap 1 Polishing cloth 1 Travel charger 2 Pens 1 Installation CD 1 Extra software CD 1 Manual 1 Guide for attaching/detaching the flip 2 Spare screws 1 Screwdriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå