marhal Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hei lurte på litt rundt sesjon del to men finner bare tråder fra noen år siden så starter en ny. Hvor lenge varer det? Starter kl åtte når blir jeg ferdig da? Skal man ha med mat? Noe annet man må ha med? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Det står i innkallelsen din. Forvent å bruke LANG tid. Det blir mest sannsynlig mange timer og mye venting. Ta med mat, treningstøy, samt eventuelle legeerklæringer som kan være relevant. Ellers gjelder det å møte med godt humør og mye motivasjon Endret 6. oktober 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
herman.o Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hvor lenge du er der kommer an på hvilken gruppe du blir tildelt. Noen slutter rundt 13 og andre rundt 16. Du får lunsj der 1 Lenke til kommentar
marhal Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Takk dere men det står ingen ting om det i innkallingen min. Bare når jeg begynner. Noen som har erfaring fra oslo? Går hvilken gruppe du havner i på etternavn? Endret 7. oktober 2017 av marhal Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Du tenker for mye, bare bestem deg for hva du vil ut av S2. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 De tas i puljer. Gjøres sikkert litt forskjellig avhengig av hvor mange det er som møter opp også videre. Ikke tenk så mye på det du Bare vær forberedt på å gi alt og gjør en skikkelig innsats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå