akelbo Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Ubisoft har avslørt flere funksjoner og nyvinninger for PC-versjonen.Her er systemkravene for Assassin's Creed Origins Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Liker at stadig flere PC spill får dynamisk oppløsning for krevende situasjoner. Checkerboard rendering hadde kanskje vært fint å ha muligheten for også. Men en ser kanskje bi-effekten av CB siden en sitter som regel mye nærmere... 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Liker at stadig flere PC spill får dynamisk oppløsning for krevende situasjoner. Checkerboard rendering hadde kanskje vært fint å ha muligheten for også. Men en ser kanskje bi-effekten av CB siden en sitter som regel mye nærmere... Nei, hold det grapset langt vekke fra PC. Det brukes allerede ødeleggende rare geometriske måter å rendre grafikk på som ser dårlig ut. Se på Withcer 2 for eks, horribel rendring særlig når du sitter nærme forran en PC skjerm. Ser også en trend i bruk av geometriske mønstre som gjør at grafikken ser litt utvaska ut. På noen måter ser spill tilbake rundt 2008 bedre ut en flere nye spill i dag siden de brukte mer intensiv geometri på grafikken og bilde så mindre "washed out" ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Liker at stadig flere PC spill får dynamisk oppløsning for krevende situasjoner. Checkerboard rendering hadde kanskje vært fint å ha muligheten for også. Men en ser kanskje bi-effekten av CB siden en sitter som regel mye nærmere... Nei, hold det grapset langt vekke fra PC. Det brukes allerede ødeleggende rare geometriske måter å rendre grafikk på som ser dårlig ut. Se på Withcer 2 for eks, horribel rendring særlig når du sitter nærme forran en PC skjerm. Ser også en trend i bruk av geometriske mønstre som gjør at grafikken ser litt utvaska ut. På noen måter ser spill tilbake rundt 2008 bedre ut en flere nye spill i dag siden de brukte mer intensiv geometri på grafikken og bilde så mindre "washed out" ut. Dynamisk oppløsning har ingenting med hvordan The Witcher 2 sin rendering teknikk fungerer. Enig at endel spill ser i mangel av bedre ord "washed out" idag. Men samtidig så ser dem mer realistiske ut en hva spill gjorde før. Og når det kommer til CB så er det bare en valgmulighet som burde være der blandt alle dem andre valgene. For det er jo hva som er PC sin største styrke. Endret 7. oktober 2017 av LarZen Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Liker at stadig flere PC spill får dynamisk oppløsning for krevende situasjoner. Checkerboard rendering hadde kanskje vært fint å ha muligheten for også. Men en ser kanskje bi-effekten av CB siden en sitter som regel mye nærmere... Herregud.... Lenke til kommentar
-Shroom-Dustifier Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 særlig om en 760 vil være nok til dette spillet på high eller medium på 60 fps, Når jeg har sett på tidligere assassins creed spill sin optimalisering så har jeg lite tro på dette. Mitt forrige grafikkkort 980ti klarte såvidt og kjøre syndicate på ultra med 60 fps stabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå