int20h Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kazaa Lite K++ fjernes fra listene Dersom man nå prøver å få tak i Kazaa Lite K++ gjennom "offsielle" kanaler, vil man se at dette er ganske vanskelig. Distributører fikk nemlig forrige helg beskjed av Kazaa om å fjerne programmet grunnet spørsmål om opphavsrett. Les artikkelen her Lenke til kommentar
handbook Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bra vi blir kvitt sånt søppel og svineri Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Hmm, jeg bruker Kazaa Lite K++, og det funker så bra i forhold til vanlig kazaa at jeg kommer til å fortsette med det. Jaja, får lete etter en DL link med nyeste versjon... Edit: Ok, det var ikke helt borte... Endret 9. desember 2003 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Forresten, leste på Itavisen.no at de stopper utviklingen av Kazaa Lite også. Problemet med Kazaa Lite er at det visstnok bryter med opphavsretten. Reklamefrie kloner av populære programmer er visst aldri populære, antar jeg. Lenke til kommentar
sokk Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) - Last ned kazaa - Søk etter kazaa lite på Kazaa - Last ned kazaa lite - Fjern kazaa - Kjør adaware - Installer kazaa lite Å, søte ironi Endret 9. desember 2003 av sokk Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jippi! Nå kan får jeg heller bruke Kazaa og la CPU'en tygge på dens oppgaver og få reklame om truse og BH til 29,90! Dette blir artigt... Takk GUD for FTP og ulisensierte Anime filmer! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Trodde ikke det var så mange som brukte kazaa lenger jeg.. DC++ og BT er mye bedre! SNART JUL!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 KazaaLite er da ikke basert på en eldre versjon av Kazaa? Den har jo i tillegg flere funksjoner som er ekstremt gode. Jeg kommer til å fortsette å bruke min, helt til de stenger ute gamle versjoner fra internett. Og da kommer sikkert en ny utvikler frem Lenke til kommentar
handbook Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Akk, hadde bare Kazaa & dets allierte værte forsvunnet... http://www.riaa.com/issues/piracy/default.asp http://www.mpaa.org/anti-piracy/ Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) <br />Dersom man nå prøver å få tak i Kazaa Lite K++ gjennom "offsielle" kanaler, vil man se at dette er ganske vanskelig. Distributører fikk nemlig forrige helg beskjed av Kazaa om å fjerne programmet grunnet spørsmål om opphavsrett.<br /><br /><a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=4272">Les artikkelen her Syntes det er meget rart at de tør å skrike om opphavsrett her altså. Kazaa er vel en av de som hjelper til med å la opphavsrettet materiale flyte omkring Dummeste jeg har hørt på lenge jaja da blir det DC++ på også da Endret 9. desember 2003 av Spyder Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det hadde jo vært til pass for de som lager Kazaa at folk bare kunne laste ned Kazaa Lite K++ gjennom Kazaa. Hva sier dere nå om opphavsrett, dere? Er det plutselig blitt viktig nå? HÆHÆHÆHÆHÆHÆ!! Nei, Direct Connect er mye bedre, selv om det er litt fumlete. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 BT er jo håpløst.... Jeg downloada noe på 3GB derifra engang, når jeg var ferdig, så hadde jeg uploada 5GB... er ikke morsomt det Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 For alle som ønsker en spy-ware fri KaZaA så har man jo "Diet KaZaA" Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Takk GUD for FTP og ulisensierte Anime filmer! Tjodelibing og 100% enig der Hvem trenger vel kazaa Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Rimelig rart at programutviklerne til kazaa, en medvirker til at det deles litt mer enn hva loven tillater begynner å angripe utviklerne av Kazaa lite for opphavsrett. Tipper det har med fjerningen av all spyware og annet spam i kazaa lite å gjøre. Ned med RIAA Ned med MPAA Ned med Sharman (utvikler av Kazaa) Stiller disse i samme bås som SCO og M$ Sorry, Prazor, men slik ser jeg på den saken Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ...ulisensierte Anime filmer! Hmm, really? Finnes disse på noen spesielle websider? (Ja, høres "n00b" ut men kult om de gjør sånt med ulisensierte filmer o.l. ) Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 BT er jo håpløst.... Jeg downloada noe på 3GB derifra engang, når jeg var ferdig, så hadde jeg uploada 5GB... er ikke morsomt det og det er dumt fordi? lenge leve kommunismen. share or you shall be die! Lenke til kommentar
Douque Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 k++ fungerer som bare f... noe sier meg at kazaa kanskje ikke liker at noen tar fra dem brukere? det er tross alt mye reklame og annen spam forbundet med å bruke vanlig kazaa, og jeg blir overrasket om ikke skaperne av kazaa får litt småpenger for dette... kommunismen eier! gratis kazaa til folket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå