tha_lode Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Heisann godtfolk. Jeg har brukt thunderbird i haugevis av år, men nå er det på tide å oppgradere mailopplegget. imap og synk over alle enhetene er planen. Jeg har godt med serverplass i microsoftsfæren via office 365 family, og tenker jeg legger opp mailen der. Planen er å laste opp hele mailarkivet med imap. Jeg sliter med noe veldig enkelt, nemlig å finne ut hva som er login... Jeg har en konto hos MS, og for å logge inn på nett gjelder mailadressen jeg pleier å bruke. Men når jeg bruker samme login under oppsett av konto i thunderbird får jeg beskjed om at login er feil. wtf? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2017 Fant løsningen: Jeg kapitulerte og lagde meg et MS alias med @outlook.com. Brukte det som login og vips var jeg inne. Jeg så det gikk igjen i alle guider jeg fant rundt omkring at de hadde et MS domene etter alfakrøllen, så da luktet jeg lunta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå