mesben Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Blir det noen test av Pentax Optio S4 på Akam, eller ligner dette kameraet for mye på Exilim-Z4?? (Ser på dette som et reelt kamera å sammenlikne med Ixus 400 og Exilim-Z4.) Er det andre brukere som har kunnskap om disse kameraene i forhold til hverandre? Endret 9. desember 2003 av mesben Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har lyst til å teste det, men har ikke konkrete planer. Vet derfor ikke om/når det blir. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er testet her Når det gjelder bildekvaliteten så antar jeg at den er temmelig identisk med Exlim Z4. Ettersom forgjengerene (Exlim Z3 og Optio S) benyttet samme optikk (produsert av Pentax) så regner jeg med at det også gjelder disse kameraene. Forgjengerene var så vidt jeg vet så og si ett og samme kamera pakket inn i to forskjellige innpakninger. Lenke til kommentar
mesben Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Forgjengerene var så vidt jeg vet så og si ett og samme kamera pakket inn i to forskjellige innpakninger. Det var mine tanker også. Den eneste "store" forskjellen på kameraene som jeg kan se, er størrelsen på LCD-skjermen. Jeg vurderer å kjøpe Exilim Z-4, Ixus 400 eller Optio S4. Etter hva jeg forstår, så er Z-4 og S4 vesentlig raskere enn Ixus 400, mens Ixusen har best bildekvalitet. Stemmer dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå