Straffa Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Leste litt om Fortnite før jeg prøvde spillet (PS4 Pro) og det var mange som klaget og synes det var søppel i forhold til player Unknown battleground. Siden PVP er nå gratis så prøvde jeg det, og nå spiller jeg stort sett ikke noe annet. Synes det er skikkelig morsomt. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Leste litt om Fortnite før jeg prøvde spillet (PS4 Pro) og det var mange som klaget og synes det var søppel i forhold til player Unknown battleground. Siden PVP er nå gratis så prøvde jeg det, og nå spiller jeg stort sett ikke noe annet. Synes det er skikkelig morsomt. Hva synes dere? Jeg lastet det ned her om dagen, så tenkte å prøve å få testet det en dag, virker morsomt ? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Siden PUBG ikke flyter i det hele tatt på pcen, søkte jeg etter alternativ, og kom over fortnite. Lasta det ned på ps4 og synes det var kjempeartig. Synes brukergrensesnittet er litt merkelig satt opp, men spillet og grafikken er grei. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Jeg digger det selv. Spiller noen matcher hver dag på ps4. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Noen som har noen gode tips for keybindings på PC? Det og finne gode keys for bygging avgjør mye hvor god man er og blir. Prøvd litt forskjellige uten hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå