Gå til innhold

I7-8700k pris...

Jan1984

Anbefalte innlegg

At MicroCenter har "salg" på CPUer er som normalt, slik har det vært siden tidenes morgen. Pr nå er 8/8 AM4, 0/3 TR4, 4/4 LGA2066 og 10/12 LGA1151 på "salg". Den siterte prisen er så gyldig som det kan få blitt.

Du kan jo alltids dokumentere at MicroCenter har solgt 7900X til "fullpris" om du insisterer. Det eneste jeg finner er folk som i august og september skriver at de betalte $899 for den. Vi burde vel greie å enes om at dersom $900 er prisen de har hatt i en lengre periode, så er det per definisjon ikke noen ugyldig salgspris? Om de har solgt den til $900 i deler av august, gjennom hele september, og nå et godt stykke ut i oktober er det ikke akkurat noen "superweekend" vi snakker om.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-82pScT

Det er en salgspris og ikke vanlig pris (som i bortimot hver eneste annen butikk er 960 dollar). Merkelig hvordan du bryr deg om outliers i Netonnets tilfelle, men her ikke bare gir faen i det, men i tillegg bevisst prøver å kverulere deg til å kvalifisere en vare i salgspris som normalpris. Patetisk.

Jeg er ferdig med å diskutere med deg.

Endret av Slettet-82pScT
Lenke til kommentar

Når salgsprisen er normalpris er den gyldig. Jeg er helt enig i at en pris av typen "superweekend" ikke kan tas med, men det er bare å google "microcenter 7900x $900" (eller $899) så ser du at denne prisen er det varen er solgt for over lengre tid, og er normnalprisen for denne butikken. Utover det sammenlignet du jo selv med *drumroll* billigste pris på 7900x i prisjakt, ikke en medianpris e.l. Og om du finner den rimeligere enn dette noe annet sted skal du selvsagt stå fritt til å bruke det i argumentasjonen din.

Skjønner godt du er ferdig med å debattere, for det du skriver henger ikke på greip her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...